2 mai 2013

Intamplare adevarata!

Intamplare adevarata! Dumnezeu sa-l odihneasca pe doctorul Pesamosca. Un doctor intrase grăbit în spital, după ce fusese telefonat pentru o intervenţie chirurgicală urgentă. El a răspuns apelului cât mai curând posibil, şi-a schimbat hainele şi a mers direct la blocul de operaţie. L-a găsit pe tatăl băiatului plimbându-se pe coridor, aşteptând medicul. Văzându-l, tatăl a strigat: “De ce v-a luat aşa mult timp să veniţi? Nu ştiţi că viaţa fiului meu este în pericol? Nu aveţi simţul responsabilităţii?”
Medicul a zâmbit şi a spus: “Îmi pare rău, nu eram în spital, şi am venit cât de repede am putut, după ce am primit apelul… Iar acum, mi-aş dori să vă calmaţi, pentru a-mi putea face treaba.” “Să mă calmez?! Dacă fiul dumneavoastră ar fi în camera asta acum, v-aţi calma? Dacă propriul fiu v-ar muri acum, ce aţi face??” a spus tatăl furios. Doctorul a zâmbit iar şi a răspuns: “Voi spune ceea ce Iov a zis în Cartea Sfântă- “Gol am ieşit din pântecele mamei mele, şi gol mă voi întoarce în sânul pământului, binecuvântat fie Numele Domnului.”- Doctorii nu pot prelungi viaţa. Duceţi-vă şi mijlociţi pentru fiul dumneavoastră, noi vom face tot ce putem prin harul lui Dumnezeu.” “A da sfaturi când nu suntem îngrijoraţi e foarte uşor”, a murmurat tatăl. Operaţia a durat câteva ore, după care medicul a ieşit fericit. “Slavă Domnului! Fiul dumneavoastră este salvat!” Şi fără să aştepte răspunsul tatălui, şi-a văzut de drum, fugind. “Dacă aveţi vreo întrebare, întrebaţi-o pe asistentă!” “De ce este aşa arogant? Nici nu a aşteptat câteva minute pentru a-l întreba despre starea fiului meu”, a comentat tatăl, când a întâlnit-o pe asistentă la câteva minute după ce medicul plecase. Asistenta a răspuns, curgându-i lacrimi pe faţă: “Fiul său a murit ieri într-un accident de maşină, era la înmormântare atunci când l-am sunat pentru operaţia fiului tău. Iar acum, că a salvat viaţa fiului tău, a plecat fugind pentru a termina înmormântarea fiului său.” NICIODATĂ NU JUDECA PE NIMENI, deoarece niciodată nu ştii cum e viaţa unora, sau ce se întâmplă, sau prin ce trec.

18 comentarii :

  1. O mărturie uimitoare despre un jucător care mi-a adus soțul înapoi la mine. Numele meu este May Lookman, locuiesc în Marea Britanie și sunt fericit căsătorit cu un soț minunat și grijuliu, cu doi copii. O mare problemă a apărut în familia mea acum șase luni, între mine și soțul meu. Atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru divorț. a spus că nu a vrut niciodată să mai rămână cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că a plecat de acasă și i-a făcut pe mine și pe copiii mei să trecem prin dureri severe. Am încercat din răsputeri să-l recuperez după multe cerșetori, dar fără rezultat. și a confirmat că și-a luat decizia și nu a mai vrut să mă mai vadă. Așadar, într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care l-a întrebat pe soțul meu. Așa că i-am explicat totul, așa că mi-a spus că singurul mod în care aș putea să-l recuperez pe soțul meu era să vizitez un jucător de vrăji, pentru că și el a funcționat. Așa că nu am crezut niciodată în vraja, dar nu am avut de ales decât să-i urmez sfatul. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a jucătorului de vrăji pe care l-a vizitat. {ogunomospellcaster@gmail.com}. Așadar, în dimineața următoare, am trimis un e-mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar vrăjitorul m-a asigurat că îl voi recupera pe soțul meu a doua zi. Ce afirmație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi a doua zi dimineață, atât de surprinzător, soțul meu, care nu mă sunase în ultimele șase luni, mi-a sunat să-mi anunțe că se întoarce. Așa că s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala și durerea pe care mi le-a provocat mie și copiilor mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât în ​​trecut, cu ajutorul unui jucător de vrăji. Prin urmare, vă voi sfătui să-l vizitați cu amabilitate pe marele Dr. Ogun Omo dacă vă aflați într-o astfel de stare sau dacă aveți vreo problemă legată de „readucerea fostului dvs. înapoi. Așadar, mulțumesc dr. Ogun Omo pentru că mi-a adus soțul înapoi și am adus din nou bucurie familiei mele. {ogunomospellcaster@gmail.com}
    De asemenea, vindecă și readuce EX înapoi,
    1 leac pe bază de plante HIV / ADIS.
    2 Tratamentul cancerului pe bază de plante.
    3 Curățarea rupturii articulației.
    4 herpes vindecă ierburi.
    5 feluri de orez jeleu.
    6 HPV leac medicament pe bază de plante.
    7 Vindecarea diabetului.
    8 recuperează-ți fostul.
    9 Vraja sarcinii.
    10 cura HTP.
    11 Vindecarea aerului hepatitic.
    12 Covid 19 coronia vires cure.
    13) Tratamentul astmului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte recunoscător Dr Dawn Acuna, pentru că mi-a adus înapoi soțul care m-a părăsit pentru o altă femeie, în acel moment soțul meu M-a părăsit, am crezut că am pierdut totul până când o prietenă de-a mea mi-a dat dr Dawn Acuna, contact WhatsApp, i-am trimis un mesaj și i-a spus durerea prin care trec, așa că ea mi-a spus că totul va fi bine, dacă am încredere și cred în ea, vraja va funcționa cu siguranță pentru mine și soțul meu sigur se va întoarce acasă și ea mi-a spus ce de făcut, așa că acele lucruri au fost făcute și 48 de ore mai târziu, soțul meu s-a întors acasă cerșindu-mi iertare, sunt atât de fericit și recunoscător Dr Dawn Acuna, dacă aveți nevoie de ajutorul ei, contactați-o, este precisă și sinceră,
    * Dacă vrei să vrăji pentru a concepe.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul
    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală
    * Dacă aveți nevoie de vrajă pentru a obține o slujbă bună. *Dacă doriți să nu mai aveți avort spontan. Si etc. scrie-i pe e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu și soțul MEU ne-am despărțit recent. Suntem căsătoriți de șase ani și a fost o relație abuzivă în toate felurile. Vreau să-mi dau seama și să-mi rezolv propriile probleme, astfel încât să pot fi o mamă și o soție grozave, dar simt că este o pierdere de timp să încerc să-mi rezolv căsnicia pentru că s-a stricat și sunt epuizată din punct de vedere emoțional și vreau doar să o fac. concentrează-te pe copiii mei. Și simt că este nedrept pentru mine să încerc să repar ceva în care sunt singurul care depune eforturi. Sunt așa confuz. Acestea au fost deciziile mele până când am dat peste un articol într-un blog despre cum Ultimate Spell a lui DR WALE, care a ajutat mulți oameni să restabilească căsătoriile/relațiile rupte. L-am contactat repede și mi-a spus ce ar trebui să fac, ceea ce am făcut imediat. În câteva săptămâni, soțul meu s-a întors și cea mai mare parte este că soțul meu s-a schimbat complet, nu mă mai abuzează sau insultă. Astăzi, a devenit un soț iubitor și grijuliu. puteți contacta DR WALE pe WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Vrăji de dragoste pentru a-ți recupera fostul iubit sau fosta iubită definitiv.
    Tocmai mi-am recăpătat soțul cu ajutorul adevăratului vrăjitor de dragoste DR WALE. Soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie, au fost doar trei ani de căsnicie. Cel mai dureros lucru este că am fost însărcinată cu al doilea copil. L-am vrut înapoi. Am făcut tot ce era la îndemâna mea să-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, mi-am dorit atât de mult înapoi din cauza dragostei pe care o aveam pentru el, l-am implorat cu tot, am făcut promisiuni, dar a refuzat. I-am explicat prietenei mele problema mea, iar ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care m-ar putea ajuta să fac o vrajă pentru a-l aduce înapoi, nu aveam de ales decât să încerc. I-am trimis un mesaj vrăjitorului numit DR WALE și m-a asigurat că nu este nicio problemă și că totul va fi bine în câteva săptămâni. A făcut vraja și, în mod surprinzător, în câteva săptămâni mai târziu, soțul meu m-a sunat. Am fost atât de surprins; Am răspuns la apel și tot ce a spus a fost că îi pare atât de rău pentru tot ce s-a întâmplat, că a vrut să mă întorc la el. A mai spus că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și m-am dus la el, așa am început să trăim din nou fericiți împreună. Mulțumim lui DR WALE. dacă ești aici și iubitul tău te refuză sau soțul tău s-a mutat la o altă femeie, nu mai plânge, contactează acum DR WALE pentru ajutor. Aici contactul lui. WhatsApp/Viber el: +2347054019402 SAU E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Vreau să folosesc acest mediu pentru a-i mulțumi marelui vrăjitor DR WALE pentru că mi-a adus înapoi dragul soț. Când soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe cei doi copii ai noștri pentru o altă femeie, trăiam în dureri pentru că îl iubesc atât de mult, nu știam ce să fac, de fapt am fost confuz până când am întâlnit o prietenă de-a mea pe nume Ella și cu mine. i-a spus prin ce trec, apoi mi-a spus să nu-mi fac griji că și ea a trecut prin aceeași problemă, dar în cazul ei a fost iubitul, apoi m-a dus la un spiritist, un vrăjitor, pe nume DR WALE, care a ajutat-o. înapoi pe iubitul ei, Când l-am contactat pe DR WALE pe WhatsApp +2347054019402, i-am spus problemele mele, după aceea, mi-a spus ce să fac și mi-a spus după ce am făcut ce mi-a spus, după câteva săptămâni soțul meu va veni să se târască pe genunchii lui rugându-mă să-l iert. După câteva săptămâni a venit soțul meu și a început să mă roage, nu m-am așteptat să se întâmple așa de curând, am bătut la ușă, când am deschis ușa, spre cea mai mare surpriză, l-am văzut pe soțul meu în genunchi rugându-mă și pe mine și pe noștri. copiii să-l ierte.
    De asemenea, vindecă tot felul de boli, inclusiv pe cea enumerată mai jos,
    1. HIV/SIDA.
    2. HERPES 1/2.
    3. CANCER.
    4. ALS (boala lui Lou Gehrig).
    5. Hepatita B.
    6. HIPERTENSIUNEA.
    7. NUMĂR scazut de spermatozoizi.
    8. ASTMB.
    9. PROBLEMA VIRGINIA.
    10. DIAREE.
    11. GRAND.
    12. herpes rece.
    13. AVC.

    Și a făcut și următoarele vrăji,

    1. vrei o căsnicie bună,
    2. ești politician și ai nevoie de protecție,
    3. ai nevoie de o vrajă de dragoste,
    4. vrei să fii un bărbat sau o femeie bogată,
    5. vrei ca partenerul tău să te iubească,
    6. Cauți soție sau soț,
    7. vrei să lucrezi cu o viză în orice țară la alegere,
    8. ești un om de afaceri sau o femeie și vrei ca afacerea ta să se miște,
    9. vrei ca șeful tău să te iubească,
    10. vrei ca sotul sau sotia ta sa te inchine,
    11 Ai nevoie de un loc de muncă,
    12 Ai nevoie de promovare în locul tău de muncă,
    Oricine are problemele enumerate mai sus ar trebui să contacteze DR WALE, marele vrăjitor. Contactați-l prin WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Viața mea s-a întors!!! După nouă ani de căsnicie întreruptă, soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe cei doi gemeni ai noștri. Am simțit că viața mea era pe cale să se sfârșească, aproape m-am sinucis, am fost emoționat foarte mult timp. Datorită unui vrăjitor numit DR WALE, pe care l-am întâlnit online. Într-o zi credincioasă, în timp ce răsfoiam pe internet, căutam un vrăjitor bun care să-mi rezolve problemele. Am dat peste o mulțime de mărturii despre acest vrăjitor special. Unii oameni au mărturisit că și-a adus fostul iubit înapoi, alții au mărturisit că restaurează uterul, vindecă cancerul și alte boli, unii au mărturisit că poate face o vrajă pentru a opri divorțul și așa mai departe. Am întâlnit și o mărturie anume, era despre o femeie pe nume Sofia, ea a mărturisit despre modul în care DR WALE și-a adus înapoi fostul iubit în mai puțin de o săptămână și a inversat efectul cancerului băieților lor, iar la sfârșitul mărturiei ei, ea a renunțat la DR WALE „WhatsApp: +2347054019402. După ce am citit toate acestea, am decis să discut cu DR WALE. L-am contactat prin WhatsApp: +2347054019402 și i-am explicat problema mea. În doar câteva săptămâni, soțul meu s-a întors la mine. Ne-am rezolvat problemele și suntem și mai fericiți decât înainte. DR WALE este cu adevărat un om talentat și nu mă voi opri din a-l publica pentru că este un om minunat... Dacă ai o problemă și cauți un vrăjitor real și autentic care să îți rezolve toate problemele. Încercați DR WALE oricând, acesta este răspunsul la problemele dvs. Iată contactul lui: WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai o neînțelegere cu iubitul tău care a dus la despărțire și ai încercat să te împaci cu el sau ea, dar el/ea nu îți dă un răspuns pozitiv și simți că ceva nu merge bine în relația ta și ai nevoie de o soluție rapidă , contactează DR WALE astăzi și asigură-te ca viața ta amoroasă să revină în bine cu fostul tău, DR WALE m-a ajutat să refac pacea în casa mea, deoarece soțul meu m-a părăsit timp de zece luni și a trăit cu o altă femeie și nu a vrut niciodată să fac. întoarce-te acasă, dar cu ajutorul vrăjitorului DR WALE s-a întors acasă după o săptămână după ce DR WALE a făcut o vrajă puternică de restaurare. Deci, dacă aveți nevoie de o soluție rapidă în relația sau căsătoria dvs. cu ajutorul unui vrăjitor, contactați: WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 sau E.Mail: drwalespellhome@gmail.com

    El poate efectua și următoarea vrajă de mai jos
    1. Vraja de loterie
    2 Vraja de noroc
    3. Vrăjiți pentru a câștiga cazul în instanță
    4. vrajă de sarcină
    etc..

    RăspundețiȘtergere
  8. Am strigat familiei soțului meu să ne salveze căsnicia, măcar de dragul copiilor noștri. El este păcălit doar că și-a părăsit familia pentru o fată de la universitate, sunt atât de deprimat pe punctul de a mă sinucide, dar când mă uit la fiul meu de șapte ani, pur și simplu nu mai pot. Cu câteva zile în urmă mi s-a spus că au plecat în Bahamas în vacanță, când încă își plătește pensia pentru copii, mi-am vândut mașina doar pentru a continua să plătesc ipoteca. Am dat totul copiilor mei și am plecat cu absolut nimic în afară de respirația mea. Sora mea a văzut starea mea când a venit să-și vadă nepoatele și nepotul, m-a forțat să-l contactez pe DR WALE pe WhatsApp: +23457054019402, Din acel moment l-am contactat pe DR WALE, viața mea s-a schimbat. ghici ce? Am mașina înapoi, soțul meu s-a întors acasă și a lăsat-o singură pe târfa proastă. N-am văzut nimic care să funcționeze atât de repede în cei 53 de ani din viața mea. Soțul meu mi-a dat mașina lui și m-a condus la tribunal ieri pentru a ne reînnoi jurământul. Sunt atât de fericit că căsnicia mea funcționează din nou și că lucrurile au revenit la normal în doar câteva săptămâni. Soțul meu m-a contactat imediat DR WALE A terminat vraja. A fost instantaneu. Sunt încă șocată și aștept să văd cât va dura asta. Dar deocamdată se simte ca în rai, pentru că soțul meu este chiar înăuntru cu mine, așa cum ne-am întâlnit prima dată când am fost de acord să mă căsătoresc cu el. Doctorul dragostei a spus că este pentru totdeauna. Voi continua să depun mărturie dacă asta va fi pentru totdeauna așa cum a garantat. Du-te acum, adu-ți iubitul înapoi......WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Eram cel mai mare sceptic din lume. Nu am crezut niciodată în vrăji magice sau ceva de genul acesta, dar o sursă de încredere (un coleg foarte apropiat) mi-a spus că Dr. Ilekhojie este foarte eficient, a fost unul dintre cele mai bune lucruri pe care le-am făcut vreodată. Viața mea amoroasă era în prăbușire, trecusem prin două divorțuri și eram în pragul unui al treilea. Pur și simplu nu am putut face față unui alt divorț. Am vrut să încerc mai mult ca relația noastră să funcționeze, dar soției mele părea să nu-i pese. Eram confuz și nu știam ce să fac din nou și am decis să-l contactez pe Dr. Ilekhojie pentru ajutor. El a îndeplinit un ritual de reconciliere și a făcut implorări în numele nostru. De asemenea, mi-a spus că soția mea mă iubește, dar legătura noastră este scăzută în tărâmul spiritelor. A rezolvat-o și acum, suntem fericiți și nu mai vom divorța. Acest bărbat este adevărat și, de asemenea, te poate ajuta să-ți repari relația ruptă. Am nevasta inapoi! Vom merge împreună la consiliere matrimonială acum. Îi las contactul pentru oricine are nevoie de ajutor Email: gethelp05@gmail.com Whatsapp/Viber: +2348147400259

    RăspundețiȘtergere
  10. Soția mea suferă de cancer tiroidian, care s-a confirmat că este stadiul patru, doctorul mi-a spus că nu putea face nimic, deoarece ea nu răspundea la tratament, dar un prieten de-al meu a venit în ajutorul nostru comandând acest ulei de canabis de la DR. WALE despre care a spus că a ajutat unii pacienți să lupte împotriva cancerului de diferite tipuri, așa că am decis să îi dăm o șansă, până acum soția mea se îmbunătățește foarte bine și în prezent poate să se plimbe prin casă singură. Am simțit că este necesar să le permit altora care suferă de această boală acută că, odată ce ai un ulei bun de canabis, acesta poate oferi cu adevărat o a doua șansă de a trăi. întâmplător, dacă se întâmplă să aveți nevoie de acest ulei de canabis, puteți contacta DR WALE care mi-a furnizat mie și soției mele acest WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 SAU E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    EL REPARA URMĂTOARELE PROBLEME TUTUROR
    PRIN GLOBUL PE:
    1. Să-ți recuperezi iubitul sau soțul
    2. Spiritual antiglonț
    3. Loterie
    4. Vraja de bani
    5. Vrajă de viață lungă
    6. Vraja de prosperitate
    7. Vraja de protecție
    8. Obțineți un loc de muncă
    9. A deveni un manager vrajă
    10. Obțineți un împrumut uriaș fără să plătiți niciun comision
    11. Recuperarea banilor de escrocherie
    12. Vraja copilului
    13. Vrajă de sarcină
    14. Vraja de libertate
    15. Vraja de dragoste
    16, vraja de dispariție
    17. Vrajă umană invizibilă
    18. Succes sau trece vraja
    19. Vraja căsătoriei
    20. Vrajă răzbunătoare
    21. Vraja de popularitate
    22. Vraja uciderii
    23. Vraja cancerului
    24. Vraja puterii supranaturale
    25. Vraja de nebunie
    26. Vrajă de împrumut gratuit pentru casă
    27. Vraja de producție de filme și film
    28. Vraja HIV/SIDA
    29. Vrajă de tuberculoză
    30. Pierde in greutate si vraja corpului

    RăspundețiȘtergere
  11. Salutare prieteni, o mărturie minunată și uimitoare despre un mare vrăjitor pe care îmi place foarte mult să o împărtășesc. Să-mi recuperez soția este ceea ce mă așteptam mai puțin și nu mi-am putut imagina niciodată. Eu și soția mea suntem căsătoriți de cinci ani și trăim fericiți, dar dintr-o dată s-a schimbat complet și s-a îndepărtat de mine și nu am știut niciodată ce se întâmplă, am încercat să o întreb, dar ea a refuzat să-mi spună ce se întâmplă. problema este, și pe măsură ce timpul a trecut ea a căutat să divorțeze. Eram atât de îngrijorat și confuz și am făcut tot posibilul să o recuperez, dar nu a fost ușor, am crezut că s-a pierdut orice speranță și, în timpul căutării mele de ieșire, un prieten de-al meu care a avut o problemă similară mi-a spus despre un mare vrăjitor numit DR WALE, care l-a ajutat să-și recapete și soția. Nu am crezut niciodată în vrăjile în toată viața mea sau în magie, pentru că nu m-am gândit că va funcționa, dar am încercat să-i dau acestui om o șansă și, spre cea mai mare surpriză, a făcut o vrajă asupra mea, dar astăzi suntem din nou împreună într-o casă minunată. cu trei copii frumoși. Suntem din nou fericiți împreună și folosesc această ocazie pentru a spune oricui trece printr-o situație similară să-l contacteze pe WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Aveam probleme serioase în relația cu iubitul meu și asta l-a determinat să se mute în apartamentul prietenului său. Totul s-a înrăutățit pentru că a început să meargă frecvent în baruri și cluburi de striptease cu prietenul său, să se îmbată și să leșine. Mă amenință mereu la telefon ori de câte ori îl sun din cauza tuturor sfaturilor proaste pe care i-a dat prietenul lui. Îl iubesc foarte mult și ne întâlnim de cinci ani, ceea ce ne-a dat o fiică frumoasă. De asemenea, pierdusem o mulțime de bani pe terapeuți până când am fost prezentată pe DR WALE de către un prieten pe care l-a ajutat să se căsătorească cu iubitul ei din copilărie; asta mi-a dat încredere totală și putere să-l recuperez. Am făcut tot ce mi-a cerut și într-o săptămână iubitul meu m-a sunat și s-a repezit acasă, lucrurile s-au schimbat emoțional între noi. Are o slujbă și a încetat să bea și să-și păstreze prieteni irelevanți. Este un miracol pe care nu l-am crezut niciodată posibil pentru că îmi pierdusem orice speranță până l-am găsit pe DR WALE. De aceea am promis că îmi voi împărtăși mărturia în tot universul. Toate mulțumirile sunt către DR WALE pentru munca excesivă pe care a făcut-o pentru mine. Mai jos sunt detalii DR WALE.WhatsApp: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com în situația în care suferiți o rupere la inimă și vă asigur că, deoarece mi-a făcut-o pe a mea, cu siguranță vă va ajuta și pe dvs.

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu am știut niciodată că-mi pot aduce logodnicul înapoi până când l-am contactat pe doctorul Isikolo care m-a ajutat. Am avut o neînțelegere teribilă cu bărbatul meu și am mers pe căi diferite. Eram dezamăgit emoțional și nu știam ce să fac pentru a ajuta situația. Așa că am ajuns să știu despre Dr. Isikolo. L-am contactat și l-am cerut să mă ajute cu problemele mele. Mi-a spus tot ce trebuia să știu și să înțeleg și am respectat procedurile și până la urmă a rezolvat problema pentru mine, iar acum eu și logodnicul meu suntem din nou împreună și știu că ne vom căsători în curând. Nu ar fi fost posibil dacă doctorul Isikolo nu m-a ajutat așa cum am promis. Rezultatul muncii sale se manifestă cu siguranță după 48 de ore și este garantat 100%. Este vizibil pentru mine să văd efectul rezultatului a tot ceea ce a făcut pentru mine și, cu adevărat, dragostea și afecțiunea dintre eu și logodnicul meu sunt restabilite pe deplin și mă bucură inima că nu l-am pierdut de nimeni acolo. El te poate ajuta la fel de bine dacă te adresezi la el acum. Trimite-i un mesaj pe WhatsApp la +2348133261196 sau e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Soția mea s-a întors!!!
    Am avut o problemă cu soția mea în urmă cu șase luni, ceea ce ne-a determinat să ne despărțim. Când s-a despărțit de mine, nu mai eram eu însămi, mă simțeam atât de goală în interior. Până când o prietenă de-a mea mi-a spus despre un vrăjitor care a ajutat și în aceeași problemă, pe care a găsit-o pe o pagină Web. i-am scris vrăjitorul pe WhatsApp și i-am spus problema mea și am făcut ceea ce mi-a cerut pe scurt Ca să scurtez povestea lungă, înainte să știu ce se întâmplă, nu până la o săptămână soția mea mi-a trimis mesaj și a spus că vrea să se întoarcă și așa s-a întors la mine și mi-a spus că îi pare rău de ceea ce s-a întâmplat, acum îmi spune de fiecare dată și în fiecare zi că mă iubește și îi lipsește. Sunt atât de recunoscător acestui mare vrăjitor DR WALE și nu voi înceta să-i public numele pe Internet doar pentru munca bună pe care a făcut-o. Dacă aveți nevoie de ajutor, îl puteți contacta pe acest om grozav, el vă va ajuta în orice mod doriți, îi puteți trimite un e-mail la WhatsApp: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  15. Soțul meu, cu care mi-am construit viața timp de 23 de ani, mi-a lăsat pe mine și pe copii fără un cuvânt. Totul s-a prăbușit peste mine și am ajuns la cei dragi și nimeni nu m-a putut ajuta. A venit o vreme când a cerut divorțul chiar și când nu am avut probleme sau ne-am certat vreodată pentru ceva dezastruos. Dr Isikolo a venit în ajutorul meu și a rezolvat problema pe care o aveam cu bărbatul meu. Ne-a reunit din nou împreună și s-a întors acasă la noi. Într-adevăr, viața este misterioasă și nu m-am gândit niciodată că voi experimenta ceea ce am trecut, dar toate mulțumesc doctorului Isikolo care a lucrat pentru mine și m-a asigurat de rezultatele pozitive după 48 de ore, care într-adevăr s-au împlinit așa cum a promis. El vă poate rezolva problemele dacă îl contactați acum. Trimite-i un mesaj pe WhatsApp la +2348133261196 sau e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  16. Mi -am pierdut căsătoria după 2 ani și a fost o experiență oribilă pentru mine. Soția mea a părăsit -o pe mine și pe fiul meu și totul s -a întâmplat dincolo de controlul meu și nu am știut niciodată puțini oameni din jurul meu și -au conceput soția și a întors -o împotriva mea doar pentru că aleg să -mi construiesc familia și să mă concentrez mai mult pe ea. A trebuit să caut ajutor pentru că știu că nu am făcut nimic pentru ca căsătoria mea să se prăbușească. Dr Isikolo m -a ajutat și mi s -au dezvăluit multe despre ceea ce a decurs. El a aruncat o vraja de reuniune de dragoste care mi -a legat soția și cu mine înapoi și întregul rău pe care familia mea l -a făcut împotriva mea a fost dezvăluit. Sunt recunoscător că casa mea este din nou mai fericită ca niciodată și toată aprecierea se adresează dr. Isikolo, întrucât el a rezolvat într -adevăr problemele mele imediat după 48 de ore. E -mail: iSikoloSoluthhome@gmail.com sau trimiteți -l text pe WhatsApp pe +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  17. Soțul meu avea obiceiul de a trimite mereu mesaje și de a stabili întâlniri cu vechii săi prieteni, inclusiv cu foștii săi. Nu m-am gândit niciodată că există o problemă cu așa ceva până când el s-a retras emoțional de mine și a început să se comporte anormal față de mine și fiica mea. În acest moment, știam că am nevoie urgentă de ajutor pentru că nu am vrut niciodată să-l pierd. Dr Isikolo a venit în ajutorul meu și problema a fost rezolvată. Una dintre fostele soțului meu a promis că se va asigura că îl ia de la el și a început să-l manipuleze pentru a mă abandona pe mine și pe fiica mea, ceea ce s-ar fi întâmplat în cele din urmă dacă doctorul Isikolo nu ar fi intervenit să mă ajute. La doar 48 de ore de la rezolvarea problemei, totul a devenit uimitor între mine și soțul meu și acum și-a cerut scuze pentru tot și suntem din nou buni. Contactați Dr. Isikolo și credeți că el va rezolva cu siguranță această problemă pentru dvs. Trimiteți-i un e-mail prin: isikolosolutionhome@gmail.com sau WhatsApp la +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  18. N-am știut niciodată că-mi pot aduce logodnicul înapoi până când l-am contactat pe doctorul Isikolo care m-a ajutat. Am avut o neînțelegere teribilă cu bărbatul meu și am mers pe căi diferite. Eram dezamăgit emoțional și nu știam ce să fac pentru a ajuta situația. Așa că am ajuns să știu despre Dr. Isikolo. L-am contactat și l-am cerut să mă ajute cu problemele mele. Mi-a spus tot ce trebuia să știu și să înțeleg și am respectat procedurile și până la urmă a rezolvat problema pentru mine, iar acum eu și logodnicul meu suntem din nou împreună și știu că ne vom căsători în curând. Nu ar fi fost posibil dacă doctorul Isikolo nu m-a ajutat așa cum am promis. Rezultatul muncii sale se manifestă cu siguranță după 48 de ore și este garantat 100%. Este vizibil pentru mine să văd efectul rezultatului a tot ceea ce a făcut pentru mine și, cu adevărat, dragostea și afecțiunea dintre eu și logodnicul meu sunt restaurate pe deplin și mă bucură inima că nu l-am lăsat pe nimeni de acolo. El te poate ajuta la fel de bine dacă te adresezi lui acum. Trimite-i un mesaj pe WhatsApp la +2348133261196 sau e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere