15 mai 2013

Cum sa iti conturezi perfect ochii


Cu siguranta ti s-a intamplat cel putin o data sa constati ca n-ai avut mana buna cand ti-ai cumparat creionul pentru ochi. Iata cum sa-l folosesti pentru a-ti contura perfect privirea!

Neutralizeaza umezeala pleoapei
Atunci cand iti conturezi pleoapa inferioara pe interior, rezistenta depinde in mare masura de suprafata pe care aplici, nu numai de calitatea creionului. Inainte sa trasezi linia, sterge umezeala de pe conjunctiva folosind un servetel moale sau un betisor pentru machiaj.
Foloseste o baza hidratanta
Te plangi ca varful creionului nu aluneca usor, desi ai ales special unul moale? Daca suprafata pleoapei este uscata, varful se poate "impiedica", nefiind astfel capabil sa linieze drept. Foloseste intotdeauna o crema sau o baza pentru fard de pleoape.
Tine creionul in frigider
Cand varful creionului este mult prea moale, e greu sa trasezi linii subtiri si bine definite, precum cele lasate de pensula tusului. Pune creionul in congelator cu minim un sfert de ora inainte de a te machia si abia apoi ascute-l (masura este ideala si pentru a evita ruperea varfului).
Schimba-i consistenta la foc mic
Daca vrei un contur intens, in special pe pleoapa inferioara, nu trebuie decat sa apropii varful creionului de focul unei brichete, cam la o jumatate de centimetru de flacara, timp de cateva secunde. Vei remarca imediat topirea varfului; asteapta putin sa se mai raceasca si liniaza rapid, dintr-o singura miscare. Astfel, dara dermatografului va rezista eroic si va fi mai intensa, precum cea de tus!
"Sigileaza-l" cu un fard-pereche
Se intinde, "migreaza" in liniile fine sau se estompeaza foarte usor daca iti atingi ochii din greseala? Pentru a-l face mai rezistent, foloseste-l doar ca baza pentru culoare; dupa ce schitezi forma aleasa pentru pleoape, aplica prin presare, cu pensula, un fard in ton cu creionul, pentru ca apoi sa indepartezi usor excesul cu pensula curata.

Un comentariu :

  1. Sunt foarte recunoscător Dr Dawn Acuna, pentru că mi-a adus înapoi soțul care m-a părăsit pentru o altă femeie, în acel moment soțul meu M-a părăsit, am crezut că am pierdut totul până când o prietenă de-a mea mi-a dat dr Dawn Acuna, contact WhatsApp, i-am trimis un mesaj și i-a spus durerea prin care trec, așa că ea mi-a spus că totul va fi bine, dacă am încredere și cred în ea, vraja va funcționa cu siguranță pentru mine și soțul meu sigur se va întoarce acasă și ea mi-a spus ce de făcut, așa că acele lucruri au fost făcute și 48 de ore mai târziu, soțul meu s-a întors acasă cerșindu-mi iertare, sunt atât de fericit și recunoscător Dr Dawn Acuna, dacă aveți nevoie de ajutorul ei, contactați-o, este precisă și sinceră,
    * Dacă vrei să vrăji pentru a concepe.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul
    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală
    * Dacă aveți nevoie de vrajă pentru a obține o slujbă bună. *Dacă doriți să nu mai aveți avort spontan. Si etc. scrie-i pe e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere