17 mai 2013

Mesaje pentru profesori de la absolventi


Fiecare absolvent doreste in orice mod sa le multumeasca profesorilor care iau invatat a scri , a citi ,a socoti ...In aceasta categorie oricare dintre ei poate gasi ceva potrivit si pe placul sau.

Azi in aceasta zi frumoasa de mai,cind florile si gradinile isi revarsa mireazma fermectaoare peste tot satul.Ne-am adunat aici in asteptare de ceva,ceva ce nu se mai intoarce ,iar vinovat este clopotelul,clopotelul despartirii..
Acest clopotel care ne desparte de prieteni ,de profesorii dragi care au depus munca colosala pentru a ne indrepta in drumul corect in viitor.
Si cita munca ,cita sanatate si-au pierdut.Cu aceasta ocazie din partea tuturor elevilor si in deosebi al absolvesntilor va aduc in dar un MULTUMESC ce cuprinde tot intinsul cerului albastru.Si tot odata va doresc dragi profesori sanatate,fericire,bucurie.
Fie ca cararile Dumneavoastra sa fie luminate de razele unui soare ce aduce doar fericirea si fie ca ele sa fie presarate cu cele mai frumoase si gingase flori al anotimpului Primavara,sa va infloreasca bucuria la fiecare pas ,sa va mindriti cu noi,cei care va multumim pentru munca dumneavoastra,pentru noptile nedormite ,pentru mingiierea si dragostea de parinte....
Dragii mei ,va sunt datoare cu o poezie
Va sunt datoare cu o floare
Cu un strop de apa care-nvie
Cind vi le-aduc ,cind oare?

13 comentarii :

  1. O mărturie uimitoare despre un jucător care mi-a adus soțul înapoi la mine. Numele meu este May Lookman, locuiesc în Marea Britanie și sunt fericit căsătorit cu un soț minunat și grijuliu, cu doi copii. O mare problemă a apărut în familia mea acum șase luni, între mine și soțul meu. Atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru divorț. a spus că nu a vrut niciodată să mai rămână cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că a plecat de acasă și i-a făcut pe mine și pe copiii mei să trecem prin dureri severe. Am încercat din răsputeri să-l recuperez după multe cerșetori, dar fără rezultat. și a confirmat că și-a luat decizia și nu a mai vrut să mă mai vadă. Așadar, într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care l-a întrebat pe soțul meu. Așa că i-am explicat totul, așa că mi-a spus că singurul mod în care aș putea să-l recuperez pe soțul meu era să vizitez un jucător de vrăji, pentru că și el a funcționat. Așa că nu am crezut niciodată în vraja, dar nu am avut de ales decât să-i urmez sfatul. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a jucătorului de vrăji pe care l-a vizitat. {ogunomospellcaster@gmail.com}. Așadar, în dimineața următoare, am trimis un e-mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar vrăjitorul m-a asigurat că îl voi recupera pe soțul meu a doua zi. Ce afirmație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi a doua zi dimineață, atât de surprinzător, soțul meu, care nu mă sunase în ultimele șase luni, mi-a sunat să-mi anunțe că se întoarce. Așa că s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala și durerea pe care mi le-a provocat mie și copiilor mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât în ​​trecut, cu ajutorul unui jucător de vrăji. Prin urmare, vă voi sfătui să-l vizitați cu amabilitate pe marele Dr. Ogun Omo dacă vă aflați într-o astfel de stare sau dacă aveți vreo problemă legată de „readucerea fostului dvs. înapoi. Așadar, mulțumesc dr. Ogun Omo pentru că mi-a adus soțul înapoi și am adus din nou bucurie familiei mele. {ogunomospellcaster@gmail.com}
    De asemenea, vindecă și readuce EX înapoi,
    1 leac pe bază de plante HIV / ADIS.
    2 Tratamentul cancerului pe bază de plante.
    3 Curățarea rupturii articulației.
    4 herpes vindecă ierburi.
    5 feluri de orez jeleu.
    6 HPV leac medicament pe bază de plante.
    7 Vindecarea diabetului.
    8 recuperează-ți fostul.
    9 Vraja sarcinii.
    10 cura HTP.
    11 Vindecarea aerului hepatitic.
    12 Covid 19 coronia vires cure.
    13) Tratamentul astmului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Este un privilegiu să împărtășim lumii această mărturie miraculoasă. Aceasta este Lela Walters din Anglia. Soțul meu a divorțat de mine acum 4 luni și eram plin de remușcări pentru că nu știam ce să fac pentru a schimba problemele soțului meu. Am căutat pe internet pentru ajutor cu privire la modul în care aș putea obține ajutor în căsătoria mea și am descoperit martori minunați ai vrăjirii dragostei wight care era progresivă odată cu vrăjile sale. L-am contactat și dr. Wight mi-a spus că îmi va pregăti o vraja pentru a-l aduce înapoi pe soțul meu. Eram sceptic, dar nu am avut de ales decât să lucrez cu el. 2 zile mai târziu, soțul meu m-a sunat să vin acasă din acea zi și până acum, am trăit liniștit. S-a întors acum cu atâta dragoste și grijă. astăzi mă bucur să vă anunț tot faptul că acest vrăjitor are puterea de a aduce înapoi iubitorii și cel mai surprinzător lucru este că dragostea noastră este foarte puternică acum, fiecare zi este fericire și bucurie. și Nu există nimic ca a fi cu omul pe care îl iubești. Îl voi recomanda pe Dr.Wight oricui are nevoie de ajutor. Dacă aveți probleme, contactați Dr.Wight, vă garantez 100% că vă va ajuta !!.
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com

    WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere
  3. Viața nu a fost ușoară cu mine după ce căsătoria mea a fost ruptă când soțul meu a plecat pentru divorț, dar îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru că l-a folosit pe DR WALE, care este ca un Dumnezeu pe Pământ pentru a-mi restabili căsătoria ruptă cu vraja sa puternică. Am suferit de depresie timp de 6 luni, dar astăzi, sunt atât de fericit că am cunoscut-o pe DR WALE pentru că vraja lui m-a făcut să cred că adevărul vrăjile sunt reale și funcționează. Am respectat fiecare instrucțiune pe care mi-a dat-o DR WALE pentru că mi-a promis că mă va face fericită și mândră și cu adevărat, toate acestea s-au întâmplat și soțul meu s-a întors la mine, cu genunchii pe pământ, cerându-mi iertare în câteva zile după ce am luat legătura cu el și acum suntem perfect legați din nou pe viață. Pot spune cu îndrăzneală tuturor celor de acolo că vrăjile DR WALE sunt într-adevăr cele mai bune și mai puternice. Îi sunt recunoscător pentru totdeauna până la sfârșitul timpului. Deci, vă puteți conecta cu el prin e-mail prin: WhatsApp / Viber: +2347054019402 sau prin e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt foarte recunoscător Dr Dawn Acuna, pentru că mi-a adus înapoi soțul care m-a părăsit pentru o altă femeie, în acel moment soțul meu M-a părăsit, am crezut că am pierdut totul până când o prietenă de-a mea mi-a dat dr Dawn Acuna, contact WhatsApp, i-am trimis un mesaj și i-a spus durerea prin care trec, așa că ea mi-a spus că totul va fi bine, dacă am încredere și cred în ea, vraja va funcționa cu siguranță pentru mine și soțul meu sigur se va întoarce acasă și ea mi-a spus ce de făcut, așa că acele lucruri au fost făcute și 48 de ore mai târziu, soțul meu s-a întors acasă cerșindu-mi iertare, sunt atât de fericit și recunoscător Dr Dawn Acuna, dacă aveți nevoie de ajutorul ei, contactați-o, este precisă și sinceră,
    * Dacă vrei să vrăji pentru a concepe.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul
    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală
    * Dacă aveți nevoie de vrajă pentru a obține o slujbă bună. *Dacă doriți să nu mai aveți avort spontan. Si etc. scrie-i pe e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  5. În această viață, cu toții merităm să fim fericiți în căsnicia noastră. căsătoria este pentru timp mai bun și pentru cel mai rău timp, căsătoria este pentru ca ambii părinți să devină puternici și să crească împreună copiii. acest lucru de care toate căsătoriile au nevoie. Sunt recunoscător pentru ajutorul acordat de DR WALE mie și soțului meu, căsnicia noastră a fost în pragul colapsului, soțul meu nu a mai contribuit la lucrurile pe care le facem în casă, el aduce mereu tot felul de scuze, nici măcar nu-i pasă mai despre a copiilor noștri. Pe măsură ce am început să-i observ comportamentul amuzant, am fost rapid să-i spun unui prieten care mi-a făcut cunoștință cu DR WALE, apoi i-am spus lui DR WALE despre problemele mele cu care mă confrunt în căsnicia mea. De acolo, DR WALE mi-a spus tot ce trebuie făcut. Am făcut tot ce mi-a cerut el, am plătit și pentru articolele pentru care mi-a cerut. în timp ce scriu această mărturie, acum fericirea mea a fost restabilită și eu și soțul meu suntem acum fericiți împreună. În cazul în care sunteți în DR WALE, ajutați-l să-l contactați pe WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu și soțul MEU ne-am despărțit recent. Suntem căsătoriți de șase ani și a fost o relație abuzivă în toate felurile. Vreau să-mi dau seama și să-mi rezolv propriile probleme, astfel încât să pot fi o mamă și o soție grozave, dar simt că este o pierdere de timp să încerc să-mi repar căsnicia pentru că s-a stricat și sunt epuizată din punct de vedere emoțional și vreau doar să o fac. concentrează-te pe copiii mei. Și simt că este nedrept pentru mine să încerc să repar ceva în care sunt singurul care depune eforturi. Sunt așa confuz. Acestea au fost deciziile mele până când am dat peste un articol într-un blog despre cum Ultimate Spell a lui DR WALE, care a ajutat mulți oameni să restabilească căsătoriile/relațiile rupte. L-am contactat repede și mi-a spus ce ar trebui să fac, ceea ce am făcut imediat. În câteva săptămâni, soțul meu s-a întors și cea mai mare parte este că soțul meu s-a schimbat complet, nu mă mai abuzează sau insultă. Astăzi, a devenit un soț iubitor și grijuliu. puteți contacta DR WALE pe WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Sufer de herpes în ultimii opt ani și zece luni și, de atunci, am luat o serie de tratamente și pastile, dar nu a existat nicio îmbunătățire până când am dat peste mărturii ale lui DR WALE despre modul în care a vindecat diferiți oameni de diferite boli din întreaga lume, apoi l-am contactat și pe el. După conversația noastră, mi-a trimis medicamentul pe care l-am luat conform instrucțiunilor lui. Când am terminat de luat medicamentul pe bază de plante, am fost la un control medical și spre cea mai mare surpriză m-am vindecat de herpes. Inima mea este atât de plină de bucurie. Dacă suferiți de herpes sau de orice altă boală, puteți contacta DR WALE astăzi pe acest WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com
    DR WALE vindecă și:
    1. HIV/SIDA
    2. HERPES 1/2
    3. CANCER
    4. ALS (boala lui Lou Gehrig)
    5. Hepatita B

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce aș fi putut face dacă nu pentru DR WALE care îmi restabilește căsnicia și aduce pace în casa mea, îți voi fi mereu recunoscător DR WALE, soțul meu a plecat pentru o altă femeie, m-a lăsat cu cei trei copii ai noștri, am fost confuz și inima frântă, aproape că am pierdut unul dintre fiul meu în procesele pe care le-am discutat cu un prieten de-al meu și ea mi-a spus despre DR WALE și cum a ajutat-o în trecut, așa că l-am contactat pentru ajutor și mi-a promis că după câteva zile în care soțul meu o să mă sune și să-mi ceară scuze pentru iertare, chiar cred în el pentru că am văzut multe vești bune despre el online, mi-a spus ce să fac și am făcut tot ce mi-a cerut, după câteva zilele mele a sunat telefonul și spre cea mai mare surpriză a mea, soțul meu a început să sune și să mă roage să-l iert pentru fiecare lucru prin care m-a făcut să trec, așa că l-am iertat și acum trăim din nou fericiți. Îi spun totul mulțumesc lui DR WALE, aici sunt contactele lui, dacă treceți prin orice stres conjugal, vă voi sfătui să-l contactați pentru rezolvare și vă promit că toată problema dumneavoastră va fi rezolvată. Whatsapp/Viber/Telegram: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  9. De ce să te doare capul, de ce să permiti depresiei să te mănânce când poți doar să-l contactezi pe DR WALE pentru ca el să rezolve problemele cu care te confrunți.
    Aveți un dosar în instanță
    Cauți promovare
    Vrei să câștigi un joc jackpot la loterie
    HIV/SIDA dumneavoastră poate fi vindecat
    Suferiți de un accident vascular cerebral
    Suferi de Rac?
    Ai un număr scăzut de spermatozoizi
    Vrei să-ți repari căsnicia ruptă
    Vrei să-ți aduci înapoi fostul iubit
    Ai o boală/infecție pe care vrei să o vindeci
    Aveți nevoie de un remediu pentru Herpes Simplex Virus 2/PCOS
    și așa mai departe și așa mai departe.
    contactați-l pe DR WALE astăzi, vă voi aduce înapoi toată fericirea și vă voi face fericit din nou.
    Contactați DR WALE pe WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Întotdeauna mi-am dorit să nu pot trăi din cec cu cec sau să am vreo datorie. Am lucrat în contabilitate vreo 20 de ani și abia am reușit să fac rost de bani. Mi s-a părut că de fiecare dată când mă mutam în companie și primeam o mărire de salariu, cheltuielile mele de trai vor crește semnificativ și nu am reușit niciodată să merg înainte. vrăji de loterie. Apoi, într-o zi, cel mai bun prieten al meu mi-a spus adevărul despre ce a făcut când soția lui l-a părăsit. El a făcut o vrajă de dragoste și ea a oprit procedura de divorț și s-au întors împreună. Când mi-a spus asta, am întrebat pe cine a folosit și mi-a dat contactul lor WhatsApp. +2347054019402 și am contactat imediat DR WALE pentru ajutor. Am văzut că au oferit diferite tipuri de vrăji de bani pentru a ajuta la câștigarea la loterie. Am fost imediat intrigat. Întotdeauna am simțit că voi câștiga la loterie cândva. Am avut vraja de loterie cu jackpot și am așteptat câștigul meu. Mi s-a spus să joc la loterie în fiecare săptămână și am făcut ce mi sa spus. Am jucat oricum la loto în fiecare săptămână, așa că nu s-a schimbat nimic. În aproximativ două săptămâni s-a întâmplat. Am câștigat 100.000 de dolari!! Nu pot sa cred! Nu au fost suficienți bani ca să mă pensionez imediat, dar i-am investit bine și mi-a permis să merg la muncă cu normă parțială și mă va ajuta să mă pensionez mult mai devreme. Sunt veșnic recunoscător că l-am găsit pe DR WALE. Îl puteți contacta prin WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Salutare prieteni, o mărturie minunată și uimitoare despre un mare vrăjitor pe care îmi place foarte mult să o împărtășesc. Să-mi recuperez soția este ceea ce mă așteptam mai puțin și nu mi-am putut imagina niciodată. Eu și soția mea suntem căsătoriți de cinci ani și trăim fericiți, dar dintr-o dată s-a schimbat complet și s-a îndepărtat de mine și nu am știut niciodată ce se întâmplă, am încercat să o întreb, dar ea a refuzat să-mi spună ce se întâmplă. problema este, și pe măsură ce timpul a trecut ea a căutat să divorțeze. Eram atât de îngrijorat și confuz și am făcut tot posibilul să o recuperez, dar nu a fost ușor, am crezut că s-a pierdut orice speranță și, în timpul căutării mele de ieșire, un prieten de-al meu care a avut o problemă similară mi-a spus despre un mare vrăjitor numit DR WALE, care l-a ajutat să-și recapete și soția. Nu am crezut niciodată în vrăjile în toată viața mea sau în magie, pentru că nu m-am gândit că va funcționa, dar am încercat să-i dau acestui om o șansă și, spre cea mai mare surpriză, a făcut o vrajă asupra mea, dar astăzi suntem din nou împreună într-o casă minunată. cu trei copii frumoși. Suntem din nou fericiți împreună și folosesc această ocazie pentru a spune oricui trece printr-o situație similară să-l contacteze pe WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Aveam probleme serioase în relația cu iubitul meu și asta l-a determinat să se mute în apartamentul prietenului său. Totul s-a înrăutățit pentru că a început să meargă frecvent în baruri și cluburi de striptease cu prietenul său, să se îmbată și să leșine. Mă amenință mereu la telefon ori de câte ori îl sun din cauza tuturor sfaturilor proaste pe care i-a dat prietenul lui. Îl iubesc foarte mult și ne întâlnim de cinci ani, ceea ce ne-a dat o fiică frumoasă. De asemenea, pierdusem o mulțime de bani pe terapeuți până când am fost prezentată pe DR WALE de către un prieten pe care l-a ajutat să se căsătorească cu iubitul ei din copilărie; asta mi-a dat încredere totală și putere să-l recuperez. Am făcut tot ce mi-a cerut și într-o săptămână iubitul meu m-a sunat și s-a repezit acasă, lucrurile s-au schimbat emoțional între noi. Are o slujbă și a încetat să bea și să-și păstreze prieteni irelevanți. Este un miracol pe care nu l-am crezut niciodată posibil pentru că îmi pierdusem orice speranță până l-am găsit pe DR WALE. De aceea am promis că îmi voi împărtăși mărturia în tot universul. Toate mulțumirile sunt către DR WALE pentru munca excesivă pe care a făcut-o pentru mine. Mai jos sunt detalii DR WALE.WhatsApp: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com în situația în care suferiți o rupere la inimă și vă asigur că, deoarece mi-a făcut-o pe a mea, cu siguranță vă va ajuta și pe dvs.

    RăspundețiȘtergere
  13. Am fost atât de zdrobit când soțul meu de nouă ani m-a părăsit și s-a mutat în Quebec City pentru a fi cu o altă femeie. Durerea a fost prea mare ca să o pot suporta, încât nu am mai suportat-o. Așa că a trebuit să apelez la Internet pentru ajutor până am aflat că DR WALE era adevărata afacere.. Am încercat tot ce știam și, cu vrăjile tale, binecuvântările și puterile magice extraordinare, ai făcut toată munca pentru eu, pe care mi-ați garantat rezultatul pozitiv este într-o săptămână, fostul meu soț s-a întors la mine și a fost regretat pentru tot ceea ce a făcut și acum viața mea este echilibrată și sunt din nou fericit. DR WALE faci un serviciu grozav oamenilor. Prieteni, în cazul în care aveți nevoie de ajutorul lui DR WALE, vă rugăm să-l WhatsApp pe WhatsApp +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere