10 mai 2013

Cadouri de valentine's day pentru el,in functie de zodie

Nu ştii ce surpriză să-i faci iubitului tău de Valentine’s Day? Ţi-am pregătit un ghid de cadouri în funcţie de zodie. Află ce i se potriveşte..
Berbec
Dinamic si aventuros, Berbecului ii place actiunea, distractia si, nu in ultimul rand, factorul “surpriza”. Inimioarele si ursuletii de plus nu sunt tocmai pe gustul lui – opteaza pentru ceva inedit sau cu adevarat elegant.
Idei de cadouri: jocuri video, bilete la evenimente sportive, experiente-cadou, city-break;
Taur
Taurul e una dintre cele mai generoase zodii – adora sa ofere cadouri si stie cat de mult conteaza sa te bucuri, indiferent de obiectul primit. Firea lui romantica il va face sensibil la orice atentie, asa ca mizeaza pe cadourile “sentimentale”.
Idei de cadouri: dulciuri, decoratiuni pentru casa, o cina romantica, bilete la un film de dragoste;
Gemeni
Barbatii Gemeni sunt firi foarte sociabile si comunicative. E posibil sa-ti propuna sa petreceti ziua in compania altor prieteni, insa nu e cazul sa te superi pe el. Eventual, accepta varianta lui, cu conditia ca seara sa ramana doar pentru voi. Astfel, veti avea parte si de distractie, si de romantism!
Idei de cadouri: telefon mobil, carti motivationale, aparat foto, accesorii bar;
Rac
Nativul zodiei Rac e un fan impatimit al gadgeturilor si electronicelor. Ii place sa fie la curent cu cele mai noi modele, asa ca alege cu grija cadoul. Daca nu te pricepi, cel mai bine ar fi sa mergi cu el – nu te gandi ca vei strica surpriza, il va entuziasma faptul ca-si poate alege obiectul preferat.
Idei de cadouri: laptop, rama foto digitala, e-reader;
Leu
Leilor le place sa evadeze de la munca si sa se relaxeze de Valentine’s Day. Astfel, o escapada de weekend este supriza ideala pe care o poti face iubitului tau Leu.
Idei de cadouri: cadoul ales trebuie sa il impresionaze, poti alege sa ii daruiesti un accesoriu luxury, un animal de companie, o camera plina cu baloane sau bilete la o piesa de teatru.
Fecioara
Desi firi introvertite si prea putin sensibile, barbatilor Fecioara le place sa le arati latura ta buna si sa demonstrezi ca poti fi un bun ascultator al problemelor lor. Asa ca, ii poti duce intr-un loc linistit precum o cafenea, in care sa aveti o discutie linistitoare care sa-i ajute sa uite de problemele cotidiene si sa scoata in evidenta latura sentimentala.
Idei de cadouri: obsedati de sanatate si ingrijire, barbatilor Fecioara le-ar place un masaj relaxant sau un tratament la Spa. De asemenea, nu poti da gres daca iti surprinzi iubitul cu o mini excursie, in natura.
Balanta
Balantele sunt firi iubitoare foarte echilibrate care isi interiorizeza tristetea. La modeul ideal cadoul perfect ar fi o modalitate magica de a-I face sa recunoasca toate problemele care ii macina, sa ii ajuti si sa ii sfatuiesti. Totusi, pentru a rezolva acest aspect, cadoul ideal este sa le spui ca le poti indeplini o dorinta.
Idei de cadouri: Le poti darui ciocolata si carti. De asemenea, le poti pregati un picnic romantic si delicios in parc in care sa ii citesti pasaje din cartea favorita.
Scorpion
Escapda perfecta pentru iubitul tau Scorpion ar fi sa il duci undeva in apropierea unei ape, fie ca e vorba de un lac, o piscina sau chiar o excursie pana la mare. Daruieste-le ceva simplu, amintindu-ti de lucrurile pe care ti le-a aratat sugestiv de-a lungul timpului…
Idei de cadouri: Scorpionii ar aprecia un parfum, un aftershave sau o apa de colonie. Daca planuiesti o escapada romantica, asigura-te ca iei cu tine muzica lui preferata.
Sagetator
Nativii acestei zodii adora cadourile si gesturile dragute. De obicei, chiar ei iti sugereaza lucruri care i-ar incanta. Si pentru ca adora terapiile spa, pe cele de relaxare si produsele cosmetice parfumate, e chiar usor sa le oferi un cadou pe placul lor! Si pentru ca este o fire practica, il poti multumi oferindu-i cadouri neconventionale, pentru hobby-urile sale.
Idei de cadouri: un gift card la un salon pentru barbati, care sa include eventual si un ritual spa pentru barbierit, un parfum nou lansat sau o cutie cu bunatati (adora ciocolata, cafeaua sau ceaiurile aromate) ori un weekend in doi, intr-o statiune montana.
Capricorn
Barbatii Capricorn sunt timizi si usor posesivi. Apreciaza darurile personalizate, in care ai investit multa atentie si afectiune. O invitatie la cina este ideea perfecta, dar ai grija sa fie intr-un decor retras si romantic.
Idei de cadouri: ii plac accesoriile din piele, asa ca poti alege un portofel, in care sa pui deja o poza cu voi doi, o pereche de manusi sau un port-card pentru carti de vizita. De asemenea, apreciaza si un vin bun sau un whisky de calitate.
Varsator
Daca iubitul tau este Varsator, ii poti uimi cu o invitatie la cina, insa nu la tine acasa. Lui ii place sa se afiseze, iar Valentine’s Day este ocazia perfecta. Chiar daca este vorba de o intalnire in doi, prefera sa aleaga un loc care sa-i permita sa fie in centru atentiei si al actiunii.
Idei de cadouri: adora gadgeturile, tehnologiile de ultima ora, dar si accesoriile clasice precum ceasurile. Alege un cadou care sa contina culoarea albastru, e nuanta lor norocoasa!
Pesti
Nativii din aceasta zodie adora sa fie rasfatati. Asa ca, daca iubitul tau este Pesti, asigura-te ca-i oferi o zi de neuitat. Pentru a reusi asta, acorda detaliilor o importanta cuvenita: totul trebuie sa fie perfect de la lumarile parfumate, pana la desuurile pe care le porti.
Idei de cadouri: i se potrivec darurile practice, poate un aparat electronic de care are nevoie sau cateva obiecte decorative. De asemenea, ii plac si excursiile de o zi, asa ca alege o regiune apropiata, care merita sa fie explorata.

5 comentarii :

  1. O mărturie uimitoare despre un jucător care mi-a adus soțul înapoi la mine. Numele meu este May Lookman, locuiesc în Marea Britanie și sunt fericit căsătorit cu un soț minunat și grijuliu, cu doi copii. O mare problemă a apărut în familia mea acum șase luni, între mine și soțul meu. Atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru divorț. a spus că nu a vrut niciodată să mai rămână cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că a plecat de acasă și i-a făcut pe mine și pe copiii mei să trecem prin dureri severe. Am încercat din răsputeri să-l recuperez după multe cerșetori, dar fără rezultat. și a confirmat că și-a luat decizia și nu a mai vrut să mă mai vadă. Așadar, într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care l-a întrebat pe soțul meu. Așa că i-am explicat totul, așa că mi-a spus că singurul mod în care aș putea să-l recuperez pe soțul meu era să vizitez un jucător de vrăji, pentru că și el a funcționat. Așa că nu am crezut niciodată în vraja, dar nu am avut de ales decât să-i urmez sfatul. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a jucătorului de vrăji pe care l-a vizitat. {ogunomospellcaster@gmail.com}. Așadar, în dimineața următoare, am trimis un e-mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar vrăjitorul m-a asigurat că îl voi recupera pe soțul meu a doua zi. Ce afirmație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi a doua zi dimineață, atât de surprinzător, soțul meu, care nu mă sunase în ultimele șase luni, mi-a sunat să-mi anunțe că se întoarce. Așa că s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala și durerea pe care mi le-a provocat mie și copiilor mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât în ​​trecut, cu ajutorul unui jucător de vrăji. Prin urmare, vă voi sfătui să-l vizitați cu amabilitate pe marele Dr. Ogun Omo dacă vă aflați într-o astfel de stare sau dacă aveți vreo problemă legată de „readucerea fostului dvs. înapoi. Așadar, mulțumesc dr. Ogun Omo pentru că mi-a adus soțul înapoi și am adus din nou bucurie familiei mele. {ogunomospellcaster@gmail.com}
    De asemenea, vindecă și readuce EX înapoi,
    1 leac pe bază de plante HIV / ADIS.
    2 Tratamentul cancerului pe bază de plante.
    3 Curățarea rupturii articulației.
    4 herpes vindecă ierburi.
    5 feluri de orez jeleu.
    6 HPV leac medicament pe bază de plante.
    7 Vindecarea diabetului.
    8 recuperează-ți fostul.
    9 Vraja sarcinii.
    10 cura HTP.
    11 Vindecarea aerului hepatitic.
    12 Covid 19 coronia vires cure.
    13) Tratamentul astmului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună, sunt Silva Ginsburg și locuiesc în Singapore. Sunt aici pentru a-mi împărtăși propria părere despre lume despre cum am fost ajutat de Dr. White cu vrăjile sale puternice pentru a-mi aduce înapoi iubitul care a neglijat și s-a despărțit de mine în ultimii 2 ani și jumătate. Nu pot spune multe pentru că într-adevăr nu știu cum să mă exprim în acest moment pentru că sunt copleșit, dar chiar vreau să apreciez și să mulțumesc Dr. White pentru onestitatea și munca sa plină de compasiune din viața mea. Mulțumesc foarte mult. Oricine citește acest lucru care are nevoie de serviciul său îl poate contacta prin numărul său WhatsApp la:
    +17168691327
    sau prin e-mail la:
    wightmagicmaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte recunoscător Dr Dawn Acuna, pentru că mi-a adus înapoi soțul care m-a părăsit pentru o altă femeie, în acel moment soțul meu M-a părăsit, am crezut că am pierdut totul până când o prietenă de-a mea mi-a dat dr Dawn Acuna, contact WhatsApp, i-am trimis un mesaj și i-a spus durerea prin care trec, așa că ea mi-a spus că totul va fi bine, dacă am încredere și cred în ea, vraja va funcționa cu siguranță pentru mine și soțul meu sigur se va întoarce acasă și ea mi-a spus ce de făcut, așa că acele lucruri au fost făcute și 48 de ore mai târziu, soțul meu s-a întors acasă cerșindu-mi iertare, sunt atât de fericit și recunoscător Dr Dawn Acuna, dacă aveți nevoie de ajutorul ei, contactați-o, este precisă și sinceră,
    * Dacă vrei să vrăji pentru a concepe.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul
    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală
    * Dacă aveți nevoie de vrajă pentru a obține o slujbă bună. *Dacă doriți să nu mai aveți avort spontan. Si etc. scrie-i pe e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună ziua, deoarece vrei să citești asta, știi că problemele tale sunt rezolvate pe jumătate dacă poți lua măsuri în privința lor, deoarece este un om spiritual puternic, numit DR WALE, pe care l-am întâlnit citind un articol online, ai probleme în relația ta și doriți o soluție de durată sau aveți probleme legate de sănătate DR WALE vă va uimi cu marele său puternic contact, contactându-l pe Whatsapp/Viber/Telegram: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com El mă ajută cu o vrajă care l-a adus pe soțul meu acasă, după zece luni de despărțire, este capabil și să pregătească ierburi pentru orice fel de boală.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce aș fi putut face dacă nu pentru DR WALE care îmi restabilește căsnicia și aduce pace în casa mea, îți voi fi mereu recunoscător DR WALE, soțul meu a plecat pentru o altă femeie, m-a lăsat cu cei trei copii ai noștri, am fost confuz și inima frântă, aproape că am pierdut unul dintre fiul meu în procesele pe care le-am discutat cu un prieten de-al meu și ea mi-a spus despre DR WALE și cum a ajutat-o în trecut, așa că l-am contactat pentru ajutor și mi-a promis că după câteva zile în care soțul meu o să mă sune și să-mi ceară scuze pentru iertare, chiar cred în el pentru că am văzut multe vești bune despre el online, mi-a spus ce să fac și am făcut tot ce mi-a cerut, după câteva zilele mele a sunat telefonul și spre cea mai mare surpriză a mea, soțul meu a început să sune și să mă roage să-l iert pentru fiecare lucru prin care m-a făcut să trec, așa că l-am iertat și acum trăim din nou fericiți. Îi spun totul mulțumesc lui DR WALE, aici sunt contactele lui, dacă treceți prin orice stres conjugal, vă voi sfătui să-l contactați pentru rezolvare și vă promit că toată problema dumneavoastră va fi rezolvată. WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere