29 mai 2013

Poezii pentru ziua copiilor {1 iunie }

Copiii au reusit sa ne inspire pe noi toti, drept dovada am strans cateva poezii dedicate lor. Acestea sunt doar cateva dintre poeziile pentru copii pe care posibil sa le auziti la fiecare serbare realizata cu ocazia zilei de 1 iunie, zi in care se sarbatoreste ZIUA COPILULUI.


  • Este 1 Iunie,
  • E prima zi de vara,
    Soarele e sus pe cer,
    E frumos afara.

    Suntem astazi mai voiosi
    Caci avem serbare,
    E Ziua Copiilor,
    E zi de sarbatoare.

    La serbare a venit
    Astazi multa lume.
    Cantece si poezii,
    Fiecare spune.

    Ionel s-a incurcat
    Si s-a-nrosit ca focul
    "Nu-i nimic", cu totii-au zis,
    "Bata-l-ar norocu'".

    Sandu cel cu ochelari,
    Cu a sa chitara,
    Singur s-a acompaniat
    Pentru prima oara,

    Si o coarda i s-a rupt
    Cand lovi mai tare.
    Nimeni nu s-a suparat
    C-asa-i la serbare.

  • Vino, vino, draga vara
  • Noi cu drag te asteptam
    De cu zori si pana-n seara
    Tot pe –afara sa zburam!

    Fructele se coc la soare
    Noi zburam din floare-n floare.
    Iarba creste ne-ncetat
    Vara, vara, draga vara
    Tare mult te-am asteptat.

    Copiii toti din lumea-aceasta
    Se nasc cu suflet bun, curat,
    Se nasc ca feti frumosi si cosanzene,
    Precum natura i-a creat.
    Si visul aripi le va da,
    Copiii toti vor apara, prietenia pe pamant.

    Vegheati, vegheati copilaria, sa fie pace pe pamant,
    Candoare de floare si raze de soare!
    Sa-nvete ce-i viata, iubirea si dor,
    Sa poarte in priviri, dor de vis si de lumini.

    Copiii cu fetele de inger,
    ca spicul, ca de abanos
    Asa cum ei pe lume vin,
    sunt darul cel miraculos
    Sunt fericirea si lumina,
    copiii de pe-acest pamant.

    Caci soarele zambeste cu raze aurii
    Si-a-mpodobit campia, cu flori pentru copii.

  •  Lunecand pe bolta-albastra
    A venit intai o stea
    Ca sa-mi scrie pe fereastra:
    - Sa traiesti, e ziua ta!

    A venit si-o randunica,
    Tot langa fereastra mea!
    Ciripind a vrut sa-mi zica:
    - Sa traiesti , e ziua ta!

    Si salcamul plin de floare,
    Frunza-ntr-una-si legana;
    Sa-mi sopteasca o urare:
    - Sa traiesti, e ziua ta!

    Dar si flori si cant si stele,
    Toate le-am putut afla
    ,In urarea mamei mele
    Sa traiesti, e ziua ta!
  • Rade soarele-n gradina
  • Printre pomi si printre flori
    Si imprastie lumina
    Peste-o lume de culori.

    Gazele sclipesc in soare,
    Cu aripile-amandoua
    Strang din lujerul de floare
    Bobul racoros de roua
    Si cu el isi spala fata
    În rochitele-nflorate,
    Sa le prinda dimineata
    Bucuroase si curate !

    - Stiti de ce gradina toata
    De serbare se gateste ?
    Caci sub cerul fara pata
    1 Iunie, soseste !

  • As vrea sa fiu mereu copil
    Sa ma-nvartesc fara sfiala,
    Sa vad bujorii in April
    Trezindu-se din amorteala.

    S-alerg desculta pe afara
    In iarba umeda covor,
    Sa vad bondarul gras cum zboara
    Legat de coada unui nor.

13 comentarii :

  1. O mărturie uimitoare despre un jucător care mi-a adus soțul înapoi la mine. Numele meu este May Lookman, locuiesc în Marea Britanie și sunt fericit căsătorit cu un soț minunat și grijuliu, cu doi copii. O mare problemă a apărut în familia mea acum șase luni, între mine și soțul meu. Atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru divorț. a spus că nu a vrut niciodată să mai rămână cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că a plecat de acasă și i-a făcut pe mine și pe copiii mei să trecem prin dureri severe. Am încercat din răsputeri să-l recuperez după multe cerșetori, dar fără rezultat. și a confirmat că și-a luat decizia și nu a mai vrut să mă mai vadă. Așadar, într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care l-a întrebat pe soțul meu. Așa că i-am explicat totul, așa că mi-a spus că singurul mod în care aș putea să-l recuperez pe soțul meu era să vizitez un jucător de vrăji, pentru că și el a funcționat. Așa că nu am crezut niciodată în vraja, dar nu am avut de ales decât să-i urmez sfatul. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a jucătorului de vrăji pe care l-a vizitat. {ogunomospellcaster@gmail.com}. Așadar, în dimineața următoare, am trimis un e-mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar vrăjitorul m-a asigurat că îl voi recupera pe soțul meu a doua zi. Ce afirmație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi a doua zi dimineață, atât de surprinzător, soțul meu, care nu mă sunase în ultimele șase luni, mi-a sunat să-mi anunțe că se întoarce. Așa că s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala și durerea pe care mi le-a provocat mie și copiilor mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât în ​​trecut, cu ajutorul unui jucător de vrăji. Prin urmare, vă voi sfătui să-l vizitați cu amabilitate pe marele Dr. Ogun Omo dacă vă aflați într-o astfel de stare sau dacă aveți vreo problemă legată de „readucerea fostului dvs. înapoi. Așadar, mulțumesc dr. Ogun Omo pentru că mi-a adus soțul înapoi și am adus din nou bucurie familiei mele. {ogunomospellcaster@gmail.com}
    De asemenea, vindecă și readuce EX înapoi,
    1 leac pe bază de plante HIV / ADIS.
    2 Tratamentul cancerului pe bază de plante.
    3 Curățarea rupturii articulației.
    4 herpes vindecă ierburi.
    5 feluri de orez jeleu.
    6 HPV leac medicament pe bază de plante.
    7 Vindecarea diabetului.
    8 recuperează-ți fostul.
    9 Vraja sarcinii.
    10 cura HTP.
    11 Vindecarea aerului hepatitic.
    12 Covid 19 coronia vires cure.
    13) Tratamentul astmului.

    RăspundețiȘtergere
  2. O mărturie uimitoare despre un jucător care mi-a adus soțul înapoi la mine. Numele meu este May Lookman, locuiesc în Marea Britanie și sunt fericit căsătorit cu un soț minunat și grijuliu, cu doi copii. O mare problemă a apărut în familia mea acum șase luni, între mine și soțul meu. Atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru divorț. a spus că nu a vrut niciodată să mai rămână cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că a plecat de acasă și i-a făcut pe mine și pe copiii mei să trecem prin dureri severe. Am încercat din răsputeri să-l recuperez după multe cerșetori, dar fără rezultat. și a confirmat că și-a luat decizia și nu a mai vrut să mă mai vadă. Așadar, într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care l-a întrebat pe soțul meu. Așa că i-am explicat totul, așa că mi-a spus că singurul mod în care aș putea să-l recuperez pe soțul meu era să vizitez un jucător de vrăji, pentru că și el a funcționat. Așa că nu am crezut niciodată în vraja, dar nu am avut de ales decât să-i urmez sfatul. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a jucătorului de vrăji pe care l-a vizitat. {ogunomospellcaster@gmail.com}. Așadar, în dimineața următoare, am trimis un e-mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar vrăjitorul m-a asigurat că îl voi recupera pe soțul meu a doua zi. Ce afirmație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi a doua zi dimineață, atât de surprinzător, soțul meu, care nu mă sunase în ultimele șase luni, mi-a sunat să-mi anunțe că se întoarce. Așa că s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala și durerea pe care mi le-a provocat mie și copiilor mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât în ​​trecut, cu ajutorul unui jucător de vrăji. Prin urmare, vă voi sfătui să-l vizitați cu amabilitate pe marele Dr. Ogun Omo dacă vă aflați într-o astfel de stare sau dacă aveți vreo problemă legată de „readucerea fostului dvs. înapoi. Așadar, mulțumesc dr. Ogun Omo pentru că mi-a adus soțul înapoi și am adus din nou bucurie familiei mele. {ogunomospellcaster@gmail.com}
    De asemenea, vindecă și readuce EX înapoi,
    1 leac pe bază de plante HIV / ADIS.
    2 Tratamentul cancerului pe bază de plante.
    3 Curățarea rupturii articulației.
    4 herpes vindecă ierburi.
    5 feluri de orez jeleu.
    6 HPV leac medicament pe bază de plante.
    7 Vindecarea diabetului.
    8 recuperează-ți fostul.
    9 Vraja sarcinii.
    10 cura HTP.
    11 Vindecarea aerului hepatitic.
    12 Covid 19 coronia vires cure.
    13) Tratamentul astmului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună, sunt Silva Ginsburg și locuiesc în Singapore. Sunt aici pentru a-mi împărtăși propria părere despre lume despre cum am fost ajutat de Dr. White cu vrăjile sale puternice pentru a-mi aduce înapoi iubitul care a neglijat și s-a despărțit de mine în ultimii 2 ani și jumătate. Nu pot spune multe pentru că într-adevăr nu știu cum să mă exprim în acest moment pentru că sunt copleșit, dar chiar vreau să apreciez și să mulțumesc Dr. White pentru onestitatea și munca sa plină de compasiune din viața mea. Mulțumesc foarte mult. Oricine citește acest lucru care are nevoie de serviciul său îl poate contacta prin numărul său WhatsApp la:
    +17168691327
    sau prin e-mail la:
    wightmagicmaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Este un privilegiu să împărtășim lumii această mărturie miraculoasă. Aceasta este Lela Walters din Anglia. Soțul meu a divorțat de mine acum 4 luni și eram plin de remușcări pentru că nu știam ce să fac pentru a schimba problemele soțului meu. Am căutat pe internet pentru ajutor cu privire la modul în care aș putea obține ajutor în căsătoria mea și am descoperit martori minunați ai vrăjirii dragostei wight care era progresivă odată cu vrăjile sale. L-am contactat și dr. Wight mi-a spus că îmi va pregăti o vraja pentru a-l aduce înapoi pe soțul meu. Eram sceptic, dar nu am avut de ales decât să lucrez cu el. 2 zile mai târziu, soțul meu m-a sunat să vin acasă din acea zi și până acum, am trăit liniștit. S-a întors acum cu atâta dragoste și grijă. astăzi mă bucur să vă anunț tot faptul că acest vrăjitor are puterea de a aduce înapoi iubitorii și cel mai surprinzător lucru este că dragostea noastră este foarte puternică acum, fiecare zi este fericire și bucurie. și Nu există nimic ca a fi cu omul pe care îl iubești. Îl voi recomanda pe Dr.Wight oricui are nevoie de ajutor. Dacă aveți probleme, contactați Dr.Wight, vă garantez 100% că vă va ajuta !!.
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com

    WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere
  5. Vă mulțumesc foarte mult DOCTOR ISIKOLO pentru că l-ați făcut pe fostul meu iubit să revină la mine. Scriu această minunată mărturie cu privire la acest om. Mi-a îndeplinit toate dorințele. Iubitul meu și cu mine ne-am întâlnit mai mult de 3 ani și, deși am avut atâtea certuri, dar nu ne-am gândit niciodată la o despărțire. Într-o zi, m-a sunat la telefon spunându-mi cum este obosit de relație și nu poate vedea nicăieri spre care ne îndreptăm. Au trecut luni și iubitul meu nu m-a mai contactat și nu am mai auzit de el și telefonul său mobil a fost deconectat. Știam că trebuie să caut ajutor din cauza atâtor dragoste pe care o am pentru el. Am contactat acest mare jucător de vrăji pentru că nu am mai contactat niciodată pe nimeni și vă spun că după 2 zile de contact, fostul meu iubit m-a sunat și mi-a cerut să mă vadă și a doua zi dimineață și suntem fericiți împreună cu ajutorul acestui mare vrăjitor numit DOCTOR ISIKOLO. Am promis să vă manifest lucrările tuturor și vă rugăm să contactați acest om pentru a vă ajuta la: isikolosolutionhome@gmail.com sau WhatsApp lui la el la: +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună ziua, numele meu este Dora Florian. Vreau să împărtășesc experiența mea uimitoare cu cel mai mare jucător de vrăji DR ISIKOLO. Soțul meu mă înșela și când am aflat că am avut o luptă care l-a dus la cererea de divorț. am plâns și m-am îmbolnăvit când căutam online despre citate despre dragoste. Am văzut oameni vorbind despre DR ISIKOLO și lucrarea lui grozavă, al cărei caz a fost similar cu al meu. să nu-mi fac griji că după 48 de ore, soțul meu se va întoarce și va anula divorțul și va reveni la mine. după ce am făcut tot ce mi-a cerut să fac spre marea mea surpriză, la două zile după seara aceea, soțul meu a îngenuncheat implorându-mă să-l accept înapoi și am fost îndoielnic cu privire la astfel de lucruri dacă există vreodată de lucru pentru cineva, dar aici Depun mărturie și despre asta. vă mulțumesc încă o dată DR ISIKOLO, sunteți într-adevăr o binecuvântare pentru mine. el vă poate ajuta, de asemenea, să contactați: isikolosolutionhome@gmail.com sau Puteți să-l WhatsApp, de asemenea, la +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt foarte recunoscător Dr Dawn Acuna, pentru că mi-a adus înapoi soțul care m-a părăsit pentru o altă femeie, în acel moment soțul meu M-a părăsit, am crezut că am pierdut totul până când o prietenă de-a mea mi-a dat dr Dawn Acuna, contact WhatsApp, i-am trimis un mesaj și i-a spus durerea prin care trec, așa că ea mi-a spus că totul va fi bine, dacă am încredere și cred în ea, vraja va funcționa cu siguranță pentru mine și soțul meu sigur se va întoarce acasă și ea mi-a spus ce de făcut, așa că acele lucruri au fost făcute și 48 de ore mai târziu, soțul meu s-a întors acasă cerșindu-mi iertare, sunt atât de fericit și recunoscător Dr Dawn Acuna, dacă aveți nevoie de ajutorul ei, contactați-o, este precisă și sinceră,
    * Dacă vrei să vrăji pentru a concepe.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul
    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală
    * Dacă aveți nevoie de vrajă pentru a obține o slujbă bună. *Dacă doriți să nu mai aveți avort spontan. Si etc. scrie-i pe e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  8. Vreau să-i mulțumesc foarte mult lui DR WALE pentru munca minunată pe care a făcut-o pentru mine, ajutându-mă să-mi salvez căsnicia, soțul meu a cerut o scrisoare de divorț din cauza micii neînțelegeri pe care am avut-o în ultimele luni, și eu niciodată mi-am dorit asta pentru că îmi iubesc atât de mult soțul și toată investiția noastră a fost o afacere comună și nu vreau să fiu departe de familia mea și de cei doi copii drăguți ai mei. Prietenul meu mi-a spus despre DR WALE și despre cum a ajutat-o ​​și el cu problemele ei conjugale, așa că a trebuit să-l contactez pentru că vreau să-l opresc pe soțul meu să completeze scrisoarea de divorț și vreau să-mi țin familia unită și, după ce l-am contactat, am Mi s-a spus ce trebuie să fac și când aveam de gând să încep să văd rezultatul, am făcut așa cum mi-a spus DR WALE și după ce în câteva zile soțul meu m-a sunat și a început să-mi ceară iertare și totul a fost ca un vis pentru mine și noi toți trăiesc din nou fericiți împreună, datorită lui DR WALE. Contactați-l astăzi pentru ajutor conjugal prin numărul WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau e.mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Salut, prieteni, sunt atât de bucuros când scriu acest articol astăzi să spun lumii cum DR WALE mi-a vindecat VIRUSUL HSV, am fost detectat cu HSV-1 ȘI HSV-2 de acum șase ani, de atunci viața mea a fost complet bizară. si agonie, am folosit atat de multe medicamente care mi-au fost prescrise de mai multi medici, dar nu mi-a vindecat VIRUSUL HSV si nici nu mi-a redus durerea, pana cand un anume cautam solutie pe internet, apoi ca prin minune am dat peste DR WALE, puternicul herbalist care vindecă numeroase persoane INFECȚIA HSV-1 ȘI HSV-2, apoi i-am contactat numărul de WhatsApp la +2347054019402 i-am explicat totul și i-am pregătit un remediu care îmi vindecă total boala HSV-1 ȘI HSV-2 după ce am primit medicamentul lui pe bază de plante, așa că prietenii mei telespectatori de ce să aștepte și să sufere când există cineva ca DR WALE care poate vindeca orice boală HIV/ CANCER/ VIRUS HEPATIT B, îl puteți contacta prin WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@ gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Soțul meu a cerut divorțul, dar cu ajutorul Dr. Dawn Acuna, eu și soțul meu trăim în pace, cu bucurie și fericire, Dr, Dawn acuna a ajutat-o ​​cu o vrajă de dragoste puternică care l-a făcut pe soțul meu să realizeze cât de specială sunt și acum mă tratează ca pe o regină și mă îmbrățișează toată noaptea, asta este ceea ce mi-am dorit vreodată de la soțul meu, datorită Dr. Dawn acuna, contact pe Whatsapp:{ +2348032246310 }
    *Dacă vrei să te împaci cu iubitul tău.
    *Dacă doriți ca plante medicinale să conceapă.
    *Dacă vrei un inel magic.
    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
    *Dacă vrei să devii celebru în afacerea ta.
    Si altii,
    Îți promit 💯 la sută rezultat pozitiv, e sinceră, se ține mereu de cuvintele ei.

    RăspundețiȘtergere
  11. VÝKONNÝ KOULEL, KTERÝ VRÁTIL MÉHO MANŽELA ZPĚT DO ŽIVOTA, POTOM MĚ Opustil DR WALE WHATSAPP/VIBER : +2347054019402 NEBO PROSTŘEDNICTVÍM E-MAILU DRWALESPELLHOME@GMAIL.COM
    Dobrý den, přátelé, chci tímto médiem poděkovat DR WALE, protože přivedl zpět mého manžela. můj manžel mě opustil kvůli své bývalé přítelkyni, kterou měl předtím, než si mě vzal, je to pro mě těžká situace Volal jsem a prosil ho, aby se vrátil odmítl řekl, že už mě nemiluje Zkoušel jsem všechny možné způsoby, jak ho dostat zpět, všechno bylo Marně jsem o tom řekl své přítelkyni a ona mi dala kontakt na DR WALE a já jsem mu WhatsApp řekl a řekl mu svůj problém a on mi řekl, co mám dělat a já to udělal a on seslal kouzlo lásky, které během týdnů přivedlo zpět manžela. Pokud potřebujete pomoc při opětovném spojení se svým bývalým, chatujte s DR WALE přes WhatsApp/Viber: +2347054019402 nebo drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Bună din nou, am vrut doar să vă mulțumesc pentru vraja de dragoste. Am vrut să vă fac o scurtă istorie a căsătoriei mele. Soțul meu m-a părăsit pentru o femeie mai tânără și am fost devastată. Parcă l-a avut sub o vrajă malefică, soțul s-a întors împotriva mea peste noapte fără niciun avertisment. Sa întâmplat anul acesta, eram disperat să se întoarcă pentru că am construit multe împreună și le-ar rupe inimile copiilor. Am folosit fiecare site de vrăji pe care l-am putut găsi fără niciun rezultat. Apoi am văzut o mărturie specială despre DR WALE și chiar mi-a dat speranță pentru că era similar cu cazul meu. L-am contactat și mi-a explicat totul despre ce ar trebui să fac. A început să lucreze cu mine și, ca urmare a tuturor lucrărilor sale minunate, soțul meu este aici chiar acum lângă mine, ceea ce este un vis devenit realitate. Sunt atât de fericit și privilegiat că l-am cunoscut pe DR WALE. Mulțumesc! Dacă aveți probleme similare, vă rugăm să contactați DR WALE și fiți siguri că veți primi ajutor.
    Aici contactul lui.
    WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau
    E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  13. Ahoj přátelé, úžasné a úžasné svědectví o velkém kouzelníkovi, o které se opravdu rád podělím. Získat svou ženu zpět je to, co jsem nejméně čekal a nikdy jsem si to nedokázal představit. Já a moje žena jsme pět let manželé a žijeme šťastně, ale najednou se úplně změnila a odvrátila se ode mě a nikdy jsem nevěděl, co se děje, snažil jsem se jí zeptat, ale odmítla mi říct, co problém je, a jak šel čas, usilovala o rozvod. Byl jsem tak ustaraný a zmatený a dělal jsem vše, co bylo v mých silách, abych ji dostal zpět, ale nebylo to snadné, myslel jsem, že veškerá naděje je ztracena, a během mého hledání cesty ven mi přítel, který měl podobný problém, řekl o skvělém kouzelníkovi jménem DR WALE, který mu pomohl získat zpět i jeho ženu. V celém svém životě jsem nevěřil na kouzla nebo magii, protože jsem si nikdy nemyslel, že by to fungovalo, ale snažil jsem se dát tomuto muži šanci a k mému největšímu překvapení na mě seslal kouzlo, ale dnes jsme zase spolu v krásném domově. se třemi krásnými dětmi. Jsme spolu opět šťastní a využívám této příležitosti, abych řekl komukoli, kdo prochází podobnou situací, aby ho kontaktoval na WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 nebo e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere