1 mai 2013

Statusuri de despărțire

Aceasta categorie este opusul statusurilor de dragoste, este la fel populara - oamenii se intilnesc, oamenii se despart. Daca te-ai despartit si cauti un status de despartire, aceasta categorie este pentru tine.

Să mă fi iubit cu adevarat... nu m-ar fi mințit că mă iubește.

Eu chiar ma asteptam sa vii, sa pleci, sa-mi rupi sufletul... Si sa-mi iei odata cu asta tot zambetul.

Sunt numai ganduri care zboarã cãtre tine neincetat. Sute de vise inocente care s-au spulberat

Doi ochi plini de lacrimi. Un zambet fara farmec. O inima singura si o viata fara rost. Asa sunt eu fara tine. Imi lipsesti tare mult. Fara dragoste suntem orfani de toate, fara pasiune suntem ca o moara de vant spanzurata in vid!

E greu de crezut... Dar nu mai e la fel... Inima mea a incetat sa bata mai pentru el

Ce-am iubit ma lasat... si sa dus.

Sunt sătulă de tine, sătulă de noi. Stai, nu pleca ! Ia şi trecutul şi căraţi-vă amândoi!

Iti spui mereu ca n-ai nevoie de ea, E doar inca o zi proasta din viata ta. Cauti pierdut in campul plin de flori, Si nu o gasesti printre atatea culori...

Nu mai pune tu atatea sentimente din prima, ca in scurt timp te lasa la pamant mai rau ca heroina.

Poate o sa fiu din nou cu tine, recunoaște că din când în când te mai gândești și la mine.

Nu mai am cuvinte... nu mai am lacrimi... nu te mai am nici pe tine...

Ea ar fi lasat totul pentru tine ca sa fiti fericiti si sa va fie bine.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu