10 mai 2013

Cit de romantic este in functie de zodie

Bărbaţii şi romantismul, două noţiuni pe care adesea le alăturăm fără să le înţelegem. Nu înţelegi de ce după un an de relaţie nu ţi-a spus că te iubeşte sau nu ţi-a adus o floare. Sau poate că face multe gesturi romantice chiar de la început şi nu ştii dacă este sincer sau vrea doar să te impresionezeÎn cazul în care eşti confuză şi vrei să afli cât potenţial romantic are bărbatul din viaţa ta, astrele îţi oferă răspunsul.Iată cât de romantici sunt bărbaţii în funcţie de zodie, precum şi ce gesturi romantice sunt pe gustul lor!

Berbec: este romantic doar în mod spontan
Îl bucură surprizele romantice din partea iubitei, pentru că le vede ca pe o dovadă a afecţiunii ei. Totuşi, nu putem nega că acest nativ este impulsiv şi dinamic. Aşa că el nu e genul care să plănuiască un gest romantic. Totuşi, dacă treceţi pe lângă o florărie, te poţi trezi că primeşti de la el un trandafir roşu cumpărat pe loc.

Taur: nu uită aniversările
Bărbatul Taur adoră cinele romantice la lumina lumânărilor. Pentru acest nativ, dragostea trece prin stomac, aşa că îşi invită des iubita la restaurant şi nu ocoleşte nici bucătăria de acasă. Taurului îi place stabilitatea într-o relaţie, aşa că va puncta fiecare aniversare cu câte un gest romantic. Totuşi, gesturile romantice spontane nu îl caracterizează.

Gemeni: preferă gesturile romantice cu însemnătate
Bărbatul Gemeni va strâmba din nas, dacă îl alinţi cu apelative de genul „ursuleţ”. În general, nu-i plac dulcegăriile, aşa că nu îl vei convinge să se uite cu tine la filme de dragoste. Totuşi, nu-i sunt total străine gesturile de curtoazie. În cazul în care plănuieşte să-ţi facă o supriză plăcută, va alege ceva cu totul şi cu totul neprevăzut, care să însemne mult pentru tine.

Rac: gesturile simbolice sunt romantice
Atunci când bărbatul Rac se apropie sufleteşte de partenera lui, se transformă dintr-un tip uşor timid, într-unul foarte grijuliu. Sigur ai auzit şi tu că Racii sunt foarte romantici. Nu fac aceste gesturi din curtoazie sau pentru a obţine ceva în schimb. Într-o relaţie, le stă în instinct să dăruiască, iar gesturile romantice tipice lor sunt cele simple, dar grăitoare, cum ar fi o poezie dedicată.

Leu: îi place să fie romantic în stil mare
Bărbatul Leu tinde să combine luxul cu romantismul. Pentru el o scrisoare de dragoste nu este suficientă. Ea trebuie să fie însoţită şi de un vin vechi, pentru a completa tabloul. Nu face des gesturi romantice, dar atunci când ele se petrec, se petrec într-un stil grandios. Vorbim de escapade romantice în weekend-uri sau de cadouri extravagante.

Fecioară: romantismul trebuie să aibă şi o utilitate
Bărbatul Fecioară este raţional şi nu vede rostul plimbărilor sub clar de lună. Totuşi, în relaţia cu iubita lui simte nevoia să o protejeze, lucru pe care îl arată prin sfaturile şi îndrumările pe care i le oferă. Pentru el sunt tipice gesturile romantice cu un iz funcţional. Aşa că preferă să îţi îndeplinească o dorinţă arzătoare, decât să te alinte cu vorbe dulci.

Balanţă: cea mai romantică zodie
Cel puţin în accepţiunea clasică, Balanţa este cea mai romantică zodie, pentru că adoptă un comportament romantic în aproape orice context al relaţiei de cuplu. Te va ţine de umeri când vă plimbaţi în supermarket, te va alinta şi va fi tandru şi atent în dormitor. Bărbatul Balanţă ştie cum să aducă armonia în viaţa de cuplu cu gesturi romantice, atât plănuite, de aniversări, cât şi neaşteptate.

Scorpion: romantic doar în timpul sexului
Scorpionul iubeşte cu intensitate şi este foarte fidel. Din păcate, deşi se implică total într-o relaţie, el nu îşi arată iubirea prin gesturi romantice. Le consideră dovezi superficiale şi inutile. El crede că sentimentele puternice nu au nevoie de prezentare, ci sunt de la sine înţelese într-un cuplu solid. Totuşi, e posibil să îţi facă declaraţii arzătoare în timpul sexului, căci atunci simte că se contopeşte cu tine.

Săgetător: îi place romantismul dinamic
Am putea spune că bărbatul Săgetător este romantic, dar nu în sensul că este genul care să facă dragoste cu tine la lumina lumânărilor. Totuşi, dacă eşti iubita lui, ai parte de multe surprize plăcute din partea acestui nativ. El caută să aducă mereu ceva nou în relaţia voastră, cum ar fi să te ia de acasă dimineaţa devreme şi să te ducă la o cabană de munte. Pentru el este important să îţi menţină interesul treaz.

Capricorn: este alături de tine la bine şi la rău
Bărbatul Capricorn nu este deloc romantic la prima vedere. Pare un tip ambiţios, responsabil, care pune mult accent pe carieră şi câştiguri financiare. Într-o relaţie, nu îşi arată afecţiunea în mod evident şi nu este familiarizat cu nume de alint sau surprize făcute iubitei. Totuşi, atunci când acest nativ iubeşte, se asigură că nu îi lipseşte nimic partenerei, chit că trebuie să iasă noaptea din casă pentru că ţi s-a făcut poftă de ceva dulce.

Vărsător: nu e genul macho, vrea o prietenie sinceră
Bărbatul Vărsător tinde să ia în râs gesturile romantice, căci nu îi place să îşi afişeze în mod planificat sentimentele. Lui îi plac abordările neconveţionale, aşa că nu va îngenunchia pentru a te cere de soţie, dar sigur va dezvălui inelul într-o manieră inedită. Vărsătorul nu pare romantic la prima vedere, dar va ştii ca nimeni altul cum să îţi fie şi prieten nu doar iubit.

Peşti: vrea să te sensibilizeze cu romantismul lui

Bărbatul Peşti nu se teme de romantism, dar este selectiv când vine vorba de gesturi romantice. Nu va apela la ele, decât dacă sunt unele foarte inspirate. Acest nativ este visător şi trăieşte cu intensitate orice sentiment, aşa că te va impresiona cu siguranţă prin modul în care îşi arată iubirea. Orice gest romantic venit din partea lui va fi unul creativ şi emoţional, aşa că lacrimile de fericire nu sunt excluse din peisaj.

3 comentarii :

  1. O mărturie uimitoare despre un jucător care mi-a adus soțul înapoi la mine. Numele meu este May Lookman, locuiesc în Marea Britanie și sunt fericit căsătorit cu un soț minunat și grijuliu, cu doi copii. O mare problemă a apărut în familia mea acum șase luni, între mine și soțul meu. Atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru divorț. a spus că nu a vrut niciodată să mai rămână cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că a plecat de acasă și i-a făcut pe mine și pe copiii mei să trecem prin dureri severe. Am încercat din răsputeri să-l recuperez după multe cerșetori, dar fără rezultat. și a confirmat că și-a luat decizia și nu a mai vrut să mă mai vadă. Așadar, într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care l-a întrebat pe soțul meu. Așa că i-am explicat totul, așa că mi-a spus că singurul mod în care aș putea să-l recuperez pe soțul meu era să vizitez un jucător de vrăji, pentru că și el a funcționat. Așa că nu am crezut niciodată în vraja, dar nu am avut de ales decât să-i urmez sfatul. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a jucătorului de vrăji pe care l-a vizitat. {ogunomospellcaster@gmail.com}. Așadar, în dimineața următoare, am trimis un e-mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar vrăjitorul m-a asigurat că îl voi recupera pe soțul meu a doua zi. Ce afirmație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi a doua zi dimineață, atât de surprinzător, soțul meu, care nu mă sunase în ultimele șase luni, mi-a sunat să-mi anunțe că se întoarce. Așa că s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala și durerea pe care mi le-a provocat mie și copiilor mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât în ​​trecut, cu ajutorul unui jucător de vrăji. Prin urmare, vă voi sfătui să-l vizitați cu amabilitate pe marele Dr. Ogun Omo dacă vă aflați într-o astfel de stare sau dacă aveți vreo problemă legată de „readucerea fostului dvs. înapoi. Așadar, mulțumesc dr. Ogun Omo pentru că mi-a adus soțul înapoi și am adus din nou bucurie familiei mele. {ogunomospellcaster@gmail.com}
    De asemenea, vindecă și readuce EX înapoi,
    1 leac pe bază de plante HIV / ADIS.
    2 Tratamentul cancerului pe bază de plante.
    3 Curățarea rupturii articulației.
    4 herpes vindecă ierburi.
    5 feluri de orez jeleu.
    6 HPV leac medicament pe bază de plante.
    7 Vindecarea diabetului.
    8 recuperează-ți fostul.
    9 Vraja sarcinii.
    10 cura HTP.
    11 Vindecarea aerului hepatitic.
    12 Covid 19 coronia vires cure.
    13) Tratamentul astmului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună, sunt Silva Ginsburg și locuiesc în Singapore. Sunt aici pentru a-mi împărtăși propria părere despre lume despre cum am fost ajutat de Dr. White cu vrăjile sale puternice pentru a-mi aduce înapoi iubitul care a neglijat și s-a despărțit de mine în ultimii 2 ani și jumătate. Nu pot spune multe pentru că într-adevăr nu știu cum să mă exprim în acest moment pentru că sunt copleșit, dar chiar vreau să apreciez și să mulțumesc Dr. White pentru onestitatea și munca sa plină de compasiune din viața mea. Mulțumesc foarte mult. Oricine citește acest lucru care are nevoie de serviciul său îl poate contacta prin numărul său WhatsApp la:
    +17168691327
    sau prin e-mail la:
    wightmagicmaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte recunoscător Dr Dawn Acuna, pentru că mi-a adus înapoi soțul care m-a părăsit pentru o altă femeie, în acel moment soțul meu M-a părăsit, am crezut că am pierdut totul până când o prietenă de-a mea mi-a dat dr Dawn Acuna, contact WhatsApp, i-am trimis un mesaj și i-a spus durerea prin care trec, așa că ea mi-a spus că totul va fi bine, dacă am încredere și cred în ea, vraja va funcționa cu siguranță pentru mine și soțul meu sigur se va întoarce acasă și ea mi-a spus ce de făcut, așa că acele lucruri au fost făcute și 48 de ore mai târziu, soțul meu s-a întors acasă cerșindu-mi iertare, sunt atât de fericit și recunoscător Dr Dawn Acuna, dacă aveți nevoie de ajutorul ei, contactați-o, este precisă și sinceră,
    * Dacă vrei să vrăji pentru a concepe.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul
    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală
    * Dacă aveți nevoie de vrajă pentru a obține o slujbă bună. *Dacă doriți să nu mai aveți avort spontan. Si etc. scrie-i pe e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere