29 apr. 2013

Felicitări cu ocazia zilei de naștere



Fiecare din noi dorește să bucure persoanele dragi, un moment potrivit pentru a face acest lucru este ziua de naștere... Așa că nu mai sta pe gînduri, noi avem pentru tine cîteva idei geniale pentru a face acest lucru.
De ziua ta aş vrea ca luna să nu coboare aşa devreme şi, când coboară, ea să-ţi aducă un cer senin şi plin de stele, iar prima stea ce-o să răsară aş vrea să fie steaua ta. Tu să-i surâzi şi ea să-ţi spună La Mulţi Ani din partea mea!
Pentru că astăzi este o zi specială pentru tine, ne alăturăm şi noi celor ce-ţi doresc din adâncul sufletului să ai parte numai de împliniri, satisfacţii şi multă sănătate.Fie ca anii ce se scurg să treacă, precum razele soarelui mângâie o floare ce stă să înflorească. La Mulţi Ani!
In fiecare an, într-o zi speciala, suntem anunţaţi ca am mai adăugat un an la buchetul vieţii. Azi e rândul tău ca cineva să se gândească la tine si sa iţi amintească ca exişti.La Mulţi Ani in fericire, cu sufletul curat. Continuă să înflăcărezi inimile celor dragi, aşa cum numai tu ştii sa o faci!
Tatălui meu,care astăzi împlineşte o vârstă frumoasă, un călduros şi sincer : La Mulţi Ani, cu sănătate, bucurii, împliniri, Senin şi Lumină !!! La Mulţi Ani, ” TATA” !!!I iţi mulţumim pentru tot ce-ai făcut şi încă mai faci pentru noi, fetele tale..!!!
La Mulţi ani mămico!♥ - Iți doresc tot frumosul de pe lume, sa fii cea mai fericită,multă sănătate și să te afli mereu în paza Domnului! Îţi mulţumesc pentru totul !!! La Mulţi ani !!!♥♥♥
Căteluș cu parul creț,
Să ai jeepul în coteț,
Să ai vilă cu piscină,
Pe Madonna ca vecină,
O lopată pentru bani,
La Anul si La Mulți Ani! 
Dacă există ceva mai frumos decât viața, dacă există ceva mai minunat decât un răsărit de soare, dacă există ceva mai pur decât un vis și dacă există ceva mai puternic decât iubirea, fie ca acel ceva să-ți aparțina! La aniversarea ta ... La Mulți Ani!
De ziua ta iți urez 12 luni de sănătate, 52 de săptămînî de fericire, 365 de zile fără stress, 8760 de ore de dragoste, 524600 de minute de liniște și 31536000 de secunde de plăcere ... 
Muncește ca și cum n-ai avea nevoie de bani, iubește ca şi cum nimeni niciodată nu te-a ranit, dansează ca și cum nimeni nu te vede, cânta ca și cum nimeni nu te aude, trăiește ca și cum paradisul ar fi pe pămînt . La Mulți Ani!!!
La aniversarea ta îți doresc ca sănătatea să fie tot timpul împreună cu tine, fericirea să te însoțească la fiecare pas, dragostea să-ți fie în permanență la îndemână,iar norocul să te aștepte la fiecare colț. La Mulți Ani!!!
În această zi primești multe urări. Eu îți urez puțin dar din inimă, puțin noroc atunci când ai nevoie de el, prieteni puțini dar adevărați, puțină dragoste dar intensă, iar în ce privește banii, cât mai mulți. La Mulți Ani!
Îți doresc să fii precum iarba: când ești călcat să te ridici. Să fii precum un ghiocel: să înflorești și în mijlocul zăpezilor. Să fii precum o stea: aproape și totuși departe, dătătoare de dragoste și căldură… Aniversare fericită!!!
Nu ştiu a câta treaptă urci pe-a vieţii scară.
Eu iţi doresc ca să ajungi a suta vară
Şi când te vei uita-napoi pe treptele urcate
Să nu vezi urme de noroi, ci doar curate fapte.
Tot ce-i în jur şi e frumos păstrează-n amintire,
Iar eu din suflet iţi doresc
La Mulţi ani, Noroc şi Fericire!
Vorbe dulci sunt uşor de spus, lucruri drăguţe sunt uşor de cumpărat, dar oameni de treabă sunt greu de găsit. Viata se termină când tu încetezi să visezi, speranţa moare când tu încetezi să crezi, dragostea se termină când tu încetezi să mai ţii la cineva, prietenia se sfârşeşte când tu nu mai împărtăşeşti lucrurile cu prietenii. Aşa că împărtăşeşte totul cu cine crezi ca îţi este prieten, iubeşte necondiţionat, vorbeşte fără intenţii, dăruieşte fără motive, ţine la cineva fără explicaţii!! Fii Fericită MEREU!!!LA MULTI ANI!!!
Chiar dacă viaţa nu e aşa cum o doreşti, chiar dacă cei pe care îi iubeşti te supără, iartă şi uită, zâmbeşte şi bucură-te alături de noi, cei ce-ţi doresc din adâncul sufletului să ai parte numai deîmpliniri şi satisfacţii. Dumnezeu să te călăuzească şi să orânduiască totul cum este mai bine pentru tine!
LA MULŢI ANI , cu cele mai frumoase gânduri de bine şi sănătate.
De ziua ta vin cu cele mai frumoase gânduri şi îţi doresc sănătate, bucurii, împlinire şi multe vise realizate. Steaua ta ocrotitoare să lumineze mereu asupra ta şi a celor dragi sufletului tău.Dragostea şi grija ce o dăruieşti în jurul tău să îţi fie răsplătită din plin cu multă căldură şi împlinire sufletească. LA MULȚI ANI !!!
Astăzi îţi urăm o zi plină de fericire, linişte şi momente de neuitat. Să ai parte numai de împliniri, satisfacţii, multă sănătate. Fie ca ce e mai bun să vină de acum încolo!La Mulți Ani!!!
Primiţi petala vârstei ca pe o binecuvântare. Ea să vă fie rod al bucuriei şi speranţei! Credinţa şi iubirea să vă însoţească pretutindeni, iar împlinirea s-o întâlniţi la orişicare pas. Steaua ocrotitoare să lumineze mereu asupra Dumneavoastră şi a celor dragi inimii Dumneavoastră.
La Mulţi Ani fericiţi!
Te felicit cu ocazia zilei tale de naştere, dorindu-ţi multă sănătate si realizări frumoase. Fie ca magia tuturor clipelor trăite si cumpăna dintre ani să te găsească mai fericit decât ai fost până acum și să rămîi aşa, nu pentru un an, nu pentru doi, ci pentru tot restul vieţii.La mulţi ani!
Te felicităm cu ocazia zilei tale de naştere. Astăzi şi în fiecare zi, ne gândim la tine cu recunoştinţă şi vrem să ştii că eşti foarte important pentru noi. Îţi urăm o zi de naştere plină de fericire, linişte şi momente de neuitat.LA MULŢI ANI!
O fiică în viaţă este un dar de la Cel de sus. Iţi va umple inima de râsete, căldura şi farmec nemăsurat. Cu fiecare zi a vieţii ei va adăuga câte o trăsătura, va deveni mai frumoasă şi îţi va însenina zilele. Mă bucur ca eşti fiica mea, ai fost cel mai frumos dar pe care viata mi l-a oferit. La Mulţi Ani!
Un ocean de sănătate,
Un munte de noroc,
Un camion cu bani,
Şi un sincer:
"La Mulți Ani!"
Să primeşti flori de ziua ta… Să înveţi de la fiecare floare să iubeşti, să fii tandră, să-i luminezi pe cei din jur, să-i laşi să te admire, să aduci bucurie şi sărbătoare… La mulţi ani!
Fie ca adierea vântului lin al acestei zile frumoase de primăvară să te mângâie cu mirosul îmbietor al florilor de mai, iar sufletul să-ţi rămână deschis către calea fericirii şi împlinirii eterne...LA MULȚI ANI!
Îţi doresc o oră de linişte, o zi de pace, o săptămână de bucurii, o lună de împliniri, un an de sănătate, un veac plin cu bani şi un tradiţional “LA MULŢI ANI”
Sub cerul plin de stele,
Şi cu bani şi fără bani,
Într-un miez frumos de noapte,
Lumea-ţi spune „LA MULŢI ANI”
Ce-i spui cuiva care a fost parte esenţiala a lumii tale, cineva care te-a luat de mâna când erai mic şi te-a ajutat si ţi-a arătat calea? Ce-i spui cuiva care a stat lângă tine şi te-a ajutat să creşti - oferindu-ţi dragoste, putere şi sprijin pentru a deveni persoana care eşti astăzi?Ce-i spui pentru a-l înştiinţa ca e cel mai bun dintre toţi şi că speri că i-ai moştenit măcar o parte din înţelepciunea şi puterea lui? Ce cuvinte ai folosi daca ai avea ocazia? Poate ai spune doar “La multi ani, Tată, te iubesc!” sperând că va înţelege. Tată, mereu vei însemna enorm pentru mine. Fie ca toate dorinţele să ţi se împlinească şi fie ca anul ce vine sa iţi aducă bucurie, fericire si voie bună.
Am căutat peste tot un cadou decent, dar nu am găsit nimic potrivit pentru o persoană atât de speciala ca tine! Acceptă aşadar acest gând bun însoţit de un sincer “La Mulţi Ani”!
Un trandafir s-a atașat la buchetul vieții tale. Fie ca el s-ă înflorească mai frumos și plin de sănătate decât cei care sunt deja în buchet. La mulți ani!
Felicitari cu ocazia zilei de naștere! Îți urez să fii sănătoasă, plină de energie și inspirație, să te simți mereu apreciată și iubită! Rezultate maxime în tot ceea ce faci, caldura și dragoste în suflet. La Mulți Ani!!!

2 comentarii :

  1. O mărturie uimitoare despre un jucător care mi-a adus soțul înapoi la mine. Numele meu este May Lookman, locuiesc în Marea Britanie și sunt fericit căsătorit cu un soț minunat și grijuliu, cu doi copii. O mare problemă a apărut în familia mea acum șase luni, între mine și soțul meu. Atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru divorț. a spus că nu a vrut niciodată să mai rămână cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că a plecat de acasă și i-a făcut pe mine și pe copiii mei să trecem prin dureri severe. Am încercat din răsputeri să-l recuperez după multe cerșetori, dar fără rezultat. și a confirmat că și-a luat decizia și nu a mai vrut să mă mai vadă. Așadar, într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care l-a întrebat pe soțul meu. Așa că i-am explicat totul, așa că mi-a spus că singurul mod în care aș putea să-l recuperez pe soțul meu era să vizitez un jucător de vrăji, pentru că și el a funcționat. Așa că nu am crezut niciodată în vraja, dar nu am avut de ales decât să-i urmez sfatul. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a jucătorului de vrăji pe care l-a vizitat. {ogunomospellcaster@gmail.com}. Așadar, în dimineața următoare, am trimis un e-mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar vrăjitorul m-a asigurat că îl voi recupera pe soțul meu a doua zi. Ce afirmație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi a doua zi dimineață, atât de surprinzător, soțul meu, care nu mă sunase în ultimele șase luni, mi-a sunat să-mi anunțe că se întoarce. Așa că s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala și durerea pe care mi le-a provocat mie și copiilor mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât în ​​trecut, cu ajutorul unui jucător de vrăji. Prin urmare, vă voi sfătui să-l vizitați cu amabilitate pe marele Dr. Ogun Omo dacă vă aflați într-o astfel de stare sau dacă aveți vreo problemă legată de „readucerea fostului dvs. înapoi. Așadar, mulțumesc dr. Ogun Omo pentru că mi-a adus soțul înapoi și am adus din nou bucurie familiei mele. {ogunomospellcaster@gmail.com}
    De asemenea, vindecă și readuce EX înapoi,
    1 leac pe bază de plante HIV / ADIS.
    2 Tratamentul cancerului pe bază de plante.
    3 Curățarea rupturii articulației.
    4 herpes vindecă ierburi.
    5 feluri de orez jeleu.
    6 HPV leac medicament pe bază de plante.
    7 Vindecarea diabetului.
    8 recuperează-ți fostul.
    9 Vraja sarcinii.
    10 cura HTP.
    11 Vindecarea aerului hepatitic.
    12 Covid 19 coronia vires cure.
    13) Tratamentul astmului.

    RăspundețiȘtergere